شهید بابایی: جلوی فعالیت منافقین را بگیرید

شهید نادر بابایی در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «جلوی فعالیت‌های پوچ و بی‌اعتبار منافقین را بگیرید».
کد خبر: ۵۵۵۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳ - 11November 2022

شهید بابایی: جلوی فعالیت منافقین را بگیرید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید نادر بابایی

«بسم الله الرحمن الرحیم

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

مپندارید کسانی که در راه خدا کشته شده‌اند مرده‌اند بلکه آن‌ها زنده‌اند و نزد پروردگارشان پاداش میگیرند. «قرآن کریم»

هم اکنون که در میعادگاه عشق و شهادت و در حجله‌گاه خون، عروس سرخ شهادت را در برمی‌گیرم و می‌روم به دنبال خط سرخی از لابلای گونی‌های سنگرم در دشت‌های وسیع و آب‌های پرخروش تا رفته رفته خود را به کاروان اباعبدالله (ع) برسانم و به قافله سالار شهیدان آقا امام حسین (ع) بپیوندم.

با سلام و درود به پیشگاه مقدس حضرت، ولی عصر (عج) و نائب برحقش امام امت و با سلام و درود گرم و دلپذیر به خدمت رزمندگان اسلام و خانواده محترم شهدا وصیت‌نامه خود را در چند بعد خلاصه می‌کنم.

ابتدا سخنی با مردم کشور مقدسمان، سپس سخنی با منافقین و ضد انقلاب، بعدا سخنی با کشور‌های مظلوم و تحت ستم ابرقدرت‌ها و در آخر سخنی با پدر و مادر و خانواده محترمم.

اما سخنم با مردم میهن!‌ای امت رشید و دلاور شما واقعا در کشور صاحب‌الزمان زندگی می‌کنید هر وقت که مسئولین گفتند نیرو احتیاج است با دلی گرم و روی گشاده به جبهه بروید، چون واجب کفایی است، جلوی فعالیت‌های پوچ و بی‌اعتبار منافقین را بگیرید.

و، اما سخنم با منافقین و ضد انقلابیون این است که‌ای بی‌خردان و کوردلان خود را در راه هدفی پوچ و بس ناگوار به کشتن می‌دهید، بیش از این خود را در چنگال آهنین و آتشین حزب‌الله نیفکنید که شما را به گورستان تاریخ می‌فرستند، به خود آئید و آینده خود را به خطر نیندازید.

و، اما سخنم با مردم کشور‌های مظلوم و تحت ظلم! با هم وحدت داشته باشید و دست در دست هم بدهید و با توکل به خدای بزرگ و مقتدر علیه مستکبران و آدمخواران بشورید و آن‌ها را با ضربه‌ای مهلک و برق آسا به گورستان و زباله دان تاریخ بفرستید، با هم مشورت کنید، خودتان تصمیم بگیرید و نگذارید اجنبی برای شما قانونگذاری کند، سعی کنید حکومتی اسلامی و مردمی داشته باشید هدف اسلام است و مقصد کربلا و سپس قدس عزیز.

و، اما سخنم با پدر و مادرم و خانواده محترمم،‌ای پدر و مادر عزیز و مهربانم، غصه نخورید، چون من در راه رضای خدا کشته می‌شوم، افتخار کنید چنین فرزندی در راه خدا قربانی می‌کنید.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها