فرماندار بناب:

حفظ اتحاد و یکپارچگی نیاز امروز جامعه ماست

«لعلی» گفت: نیاز امروز جامعه ما اتحاد، انسجام و حفظ یکپارچگی بین مردم و مسئولان است.
کد خبر: ۵۵۶۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰ - 16November 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، «رضا لعلی» فرماندار بناب امروز (چهارشنبه) در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه بناب با اشاره به واقعه غدیر خم و انتخاب امیرالمومنین (ع) به ولایت اظهار داشت: در واقعه غدیر خم پیامبر گرامی اسلام (ص) مسلمانانی را که جلوتر حرکت کرده بودند و آنانی را که عقب مانده بودند، در محلی به نام غدیر خم جمع کردند و به عنوان آخرین وظیفه رسالت خویش امام علی (ع) را به عنوان جانشین خویش و ولی امر مسلمین به مردم معرفی کردند.

وی حرکت در مسیر ولایت را مساله‌ای مهم در جامعه اسلامی برشمرد و گفت: نباید با تندروی و خود اجتهادی، بخواهیم از ولایت پیشی بگیریم یا اینکه با کندروی از مسیری که رهبر معظم انقلاب اسلامی در آن گام برمی دارند عقب بمانیم.

«لعلی» تاکید کرد: نیاز امروز جامعه ما اتحاد، انسجام و حفظ یکپارچگی بین مردم و مسئولان است.

فرماندار بناب حفظ امنیت و یکپارچگی کشور را از مهم‌ترین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی برشمرد و یادآور شد: برای حفظ امنیت در کشور بیش از ۲۲۰ هزار شهید تقدیم کرده‌ایم.

فرماندار بناب افزود: امروز در سایه امنیت، زنان و دختران کشورمان آزادانه می‌توانند به تمامی نقاط کشور سفر کنند و کسی نمی‌تواند متعرض آن‌ها شود.

لعلی همچنین ضمن اشاره به اقدامات دولت سیزدهم گفت: حجت‌الاسلام رئیسی دولت را در سخت‌ترین مقطع تحویل گرفت و در این مدت گام‌های ارزنده‌ای در زمینه محرومیت‌زدایی، ارائه خدمات رفاهی و ایجاد زیرساخت‌های اساسی برداشته شده و همین مساله سبب شده که امروز دشمنان با تمام امکانات و تجهیزات به‌دنبال آسیب زدن به دولت باشند که بحمدالله با اتحاد و همدلی از این مرحله نیز با موفقیت و سربلندی عبور خواهیم کرد.

این مسئول با تقدیر از زحمات سرهنگ پاسدار «یحیی حیدری» در مدت تصدی فرماندهی سپاه ناحیه بناب ابراز داشت: ایشان فردی دلسوز و ولایتمدار بوده و طی دورانی که مسئولیت سپاه ناحیه بناب را بر عهده داشتند چه در زمینه‌های فرهنگی و چه در همکاری و هماهنگی با مجموعه شورای تامین شهرستان و اجرای طرح‌های جهادی از جمله محرومیت‌زدایی و اجرای طرح شهید «قاسم سلیمانی» به‌منظور مقابله با بیماری کرونا و‌… همواره برادرانه در کنار مسئولین و مردم شهرستان بناب ایستادند و از خداوند متعال برای ایشان آرزوی توفیق در خدمت به مردم را در مسئولیت جدیدی که دارند را دارم.

وی همچنین سرهنگ پاسدار «اسفندیاری» را که به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه بناب انتخاب شده فردی مومن، متدین و انقلابی معرفی کرد و گفت: با ایشان سابقه آشنایی قبلی دارم و ان‌شاءالله منشا خیر و برکت برای مردم و نظام و ولایت در شهرستان بناب خواهند بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار