رئیس دانشکده مدیریت جهادی دانشگاه امام حسین (ع) مطرح کرد؛

حضور در اردوهای جهادی گامی در جهت خودسازی

سردار «عباسی» گفت: برگزاری اردوهای جهادی ویژه دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) علاوه بر اینکه در خودسازی سبزپوشان ولایت بسیار موثر است کمکی نیز به محرومین نقاط مختلف کشور به‌عنوان ولی نعمتان انقلاب اسلامی خواهد بود.
کد خبر: ۵۵۶۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴ - 16November 2022

حضور در اردوهای جهادی گامی در جهت خودسازیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از نیشابور، در راستای محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به محرومین ۲۵۰ نفر از دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) در مناطق کم‌برخوردار بخش سرولایت نیشابور حضور یافتند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن عباسی» رئیس دانشکده مدیریت جهادی دانشگاه امام حسین (ع) در خصوص حضور دانشجویان این دانشگاه در مناطق محروم اظهار داشت: دانشگاه امام حسین (ع) در ۲ بعد آموزشی و تربیتی در حال فعالیت است.

وی افزود: بعد آموزشی آن شامل برگزاری کلاس‌ها، اردوها و برنامه‌های جاری پاسداران در دانشگاه امام‌ حسین (ع) می‌شود.

عباسی ادامه داد: بعد تربیتی که در برگیرنده فعالیت‌های جهادی است با حضور دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) در مناطق کم‌برخوردار در راستای خودسازی و کمک به محرومین اجرایی می‌شود.

رئیس دانشکده مدیریت جهادی دانشگاه امام حسین (ع) تصریح کرد: اردوهای جهادی دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) از سال ۱۳۹۳ آغاز شد که از سال ۱۳۹۸ این اردوها با همت و انگیزه بسیار بیشتری به کار خود ادامه داد.

وی گفت: در دانشگاه امام حسین (ع) قرارگاه جهادی با هدف خدمات‌رسانی و کمک به محرومین بر اساس نیاز در هر نقطه از کشور شکل گرفته که فعالیت این قرارگاه در استان خراسان رضوی از سال گذشته آغاز شده که تاکنون اقدامات بسیار خوبی در جهت محرومیت‌زدایی صورت گرفته است.

رئیس دانشکده مدیریت جهادی دانشگاه امام حسین (ع) بیان داشت: اردوهای جهادی در هر دوره به مدت ۱۲ تا ۱۵ روز است و دانشجویان در مناطقی که از قبل پیش‌بینی شده حضور پیدا می‌کنند و اقدام به فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی کمک می‌کنند.

عباسی تأکید کرد: برگزاری اردوهای جهادی علاوه بر اینکه در خودسازی سبزپوشان ولایت بسیار موثر است کمکی نیز به محرومین در نقاط مختلف کشور به‌عنوان ولی نعمتان انقلاب اسلامی خواهد بود.

سرهنگ پاسدار علی نیک‌یاد فرمانده سپاه ناحیه نیشابور نیز ابراز داشت: ۲۵۰ نفر از دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) با حضور در مناطق کم‌برخوردار بخش سرولایت نیشابور در ۱۵ روستا و ۱۱ عرصه به مردم خدمت‌رسانی کردند.

وی ادامه داد: بازسازی و نوسازی خانه عالم، بهسازی مدارس و احداث حمام و غسالخانه از جمله اقدامات عمرانی این دانشجویان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار