شهید وطن‌خواه: از شهادت در راه خدا نترسید

شهید محمدعلی وطن‌خواه در قسمتی از وصیت‌نامه خود نوشته است: «پیام من به شما این است که آستین‌ها را بالا بزنید، از جنگ و شهادت در راه خدا نترسید و بر امپریالیسم شرق و غرب و اسرائیل بشورید.»
کد خبر: ۵۵۶۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵ - 16November 2022

شهید وطن‌خواه: از شهادت در راه خدا نترسید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید «محمدعلی وطن‌خواه باغستانی» فرزند «مصطفی»، ۴ تیرماه ۱۳۴۴ در بواناتِ فارس دیده به جهان گشود. این شهید والامقام ۲۴ آبان ماه ۱۳۶۱ در عملیات محرم، منطقه عملیاتی عین خوش به فیض شهادت نائل آمد.

وصیت‌نامه شهید محمدعلی وطن‌خواه باغستانی

«با درود به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی و مردم شریف و مبارز ایران.

در این مرحله از زمان انسانِ متعهد باید تصمیم نهایی خود را اتخاذ کند، یا درجه والای شهادت و یا ذلت و خواری یکی از این ۲ راه را. من به عنوان یک مسلمان مقلد امام، راه اول را انتخاب کردم و با عشق به شهادت در مرز به جنگ با عمّال کافر بعثی و در داخل با دست نشاندگان آمریکا و شوروی به مبارزه پرداختم، مگر ما از حسین بالاتریم یا ارزش جانمان بیشتر است.‌ای مردم مسلمان! ما برای خاک نمی‌جنگیم، ما برای اسلام عزیز می‌جنگیم، اگر پیروز نشدیم شهید هستیم و در نزد خداوند روزی می‌گیریم. من خودم را کوچکتر از آن می‌دانم که شما را نصیحت کنم؛ چون بالاتر و داناتر از من هستید، پیام من به شما این است که آستین‌ها را بالا بزنید، از جنگ و شهادت در راه خدا نترسید و بر امپریالیسم شرق و غرب و اسرائیل بشورید. آن‌ها خون جوانان، پیران و بچه‌های ما را می‌مکند و در کاخ‌های سر به فلک کشیده به خوشگذرانی مشغولند. تا کی می‌خواهید ذلت را تحمل کنید همیشه معتقد به مکتب انسان‌سازِ اسلام و رهبری فرزند عزیز حسین (ع)، الگوی مسلمانان واقعی و کامل و امید همه مستضعفین جهان، امام کبیرمان خمینی بت‌شکن باشید.

اگر شهید شدم فقط دعا کنید که خدا مرا در زمره شهیدان درگاهش قرار دهد. مرا غسل ندهید و کفن نکنید، چون امام حسین (ع) نه کفن داشت و نه غسل داده شده بود.

یک پیام برای ملت مسلمان و مجاهد دارم و آن این است که اگر همه کشته شدند به جزء یک نفر، من از آن یک نفر می‌خواهم که تسلیم دشمن نشود و فقط تسلیم در برابر خدا باشد. ملت باید فقط متکى به خدا، قوانین خدا و اسلام باشد و گوش به فرمان خمینی بت‌شکن باشند.

خدایا، خدایا، تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار!»

منبع: نوید شاهد

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها