مدیرعامل بنیاد مهدویت:

حضور پرشور در مراسم تشییع شهدای امنیت نشان‌دهنده ولایتمداری مردم است

حجت‌الاسلام «حدائق» گفت: حضور پرشور و گسترده ملت در مراسم تشییع شهید «محمد زارع‌مویدی» ثابت کرد که این مردم امتی ولایتمدار بوده و مثل اهل کوفه پیمان‌شکن نیستند و دشمنان باید این حضور ولایتمدارانه مردم را ببینند.
کد خبر: ۵۵۶۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵ - 19November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، حجت الاسلام و المسلمین «علیرضا حدائق» مسئول حوزه علمیه منصوریه شیراز امروز (شنبه) در پایان مراسم تشییع طلبه بسیجی شهید «محمد زارع مویدی» در معالی‌آباد شیراز که با حضور نماینده ولی فقیه در استان فارس، استاندار فارس و دیگر مقامات استانی و با استقبال گسترده مردم استان فارس برگزار شد، اظهار داشت: حضور پرشور و گسترده این ملت در مراسم تشییع شهید «محمد زارع‌مویدی» ثابت کرد که این مردم امتی ولایتمدار بوده و مثل اهل کوفه پیمان‌شکن نیستند و دشمنان باید این حضور ولایتمدارانه مردم را ببینند.

مدیرعامل بنیاد مهدویت با تاکید بر اینکه ما در برابر شهدا مسئول هستیم و این نظام به اعتبار مجاهدت‌های صدها هزار شهید در دوره دفاع از مقدس، دفاع از حرم و دفاع از امنیت پایدار شده و شهادت شهدا ضمانت نظام ماست، خاطرنشان کرد: نباید محزون و سست شویم؛ زیرا در آیات قرآن به امید داشتن اشارات بسیاری شده و قطعاً پیروزی جبهه حق مقابل باطل، بشارت الهی است؛ اما در کنار این امید باید کمال هوشیاری و بصیرت را هم نسبت به شیطنت دشمن رعایت کنیم.

حجت الاسلام حدائق با بیان اینکه ترور، خشونت و تحریم علیه مردم ایران امر تازه‌ای نیست، افزود: از صدر اسلام تاکنون، پیامبر اکرم (ص) و مسلمانان نیز مورد آزار، محاصره اقتصادی، جنگ و ترور دشمن واقع می‌شدند و پیش از آن نیز کسانی که با خدا و احکام الهی مشکل داشتند در تخریب انبیا و اولیا کم نمی‌گذاشتند و امروز هم وابستگان همان افراد در سراسر دنیا در فضاهای تبلیغاتی خود علیه این نظام و ملت ولایتمدار کوتاهی نکرده و از هیچ توطئه‌‎ای دریغ نمی‌کنند.

مسوول مدرسه علمیه منصوریه شیراز گفت: در ایام فتنه برای شبهه‌زدایی و رفع فتنه باید به قرآن مراجعه کرد؛ زیرا در روایات بسیاری داریم که خداوند به پیامبر می‌فرماید از منافقین پیروی نکنید و به آزار و اذیت آنها توجه نداشته باشید و اجازه ندهید دشمنان و منافقان، شما را از اراده صحیح و تصمیم قاطع و مسیر الهی سست کنند و در کارها به خدا توکل کنید؛ چراکه خداوند برای حضانت و بهبود امور مؤمنین کافی است.

وی با بیان اینکه دشمن اصلی ملت ایران آمریکای ظالم، اسرائیل غاصب و ایادی منطقه‌ای آنها هستند، افزود: مثلث شوم آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی به دنبال تضعیف ایران اسلامی است؛ اما ما به دشمنان می‌گوییم که این حضور ولایتمدارانه و عاشقانه مردم را ببینند.

حجت‌الاسلام حدائق در بخش دیگری از سخنانش خطاب به مردم گفت: دشمنان می‌خواهند نور خدا را خاموش کنند و وظیفه شما این است که دیگران را به بصیرت و نگرش صحیح دعوت کنید و در این راه نباید آب در آسیاب دشمن بریزیم.

وی خطاب به مسئولان نیز بیان کرد: اعتراض با اغتشاش متفاوت است؛ اما تقاضای اکثریت مردم نیز قاطعیت در برخورد با آشوبگران و اغتشاشگران جامعه است و بسیاری از مردمی که ساکن خیابان معالی‌آباد هستند، گهگاه به ما مراجعه می‌کنند و می‌گویند اغتشاشات، سرو صدا و آتش زدن لاستیک باعث ناامنی در این منطقه شده است.

این خطیب شیرازی تشریح کرد: اسلام مخالف اقداماتی است که در جهت سلب امنیت و آرامش مردم انجام می‌شود و نظر امام علی (ع) نیز این بود که هرجایی که به بیت‌المال مسلمین آسیب رسید و اسلام و حکومت اسلامی دچار زیان شد، جای بخشش نیست و هیچ‌کس در این موقعیت‌ها صلاحیت بخشیدن ندارد و باید برخورد قاطع شود.

حدائق افزود: تقاضای دیگر مردم این است که مسئولان به میان مردم و به جمع‌های عمومی مانند مساجد بیایند و مشکلات مردم را از نزدیک لمس و به مشکلات رسیدگی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار