دلنوشته/ همسر شهید مدافع امنیت

حرمت خون شهدایمان را به کاغذپاره‌های دلار نمی‌فروشیم

همسر شهید «دانیال رضازاده» در دلنوشته خود آورده است: ما با تمام توانمان فریاد می‌زنیم که حرمت خون شهدایمان را به کاغذپاره‌های دلار نمی‌فروشیم و گوش به فرمان حسین زمان، سید علی خامنه‌ای خواهیم سپرد.
کد خبر: ۵۵۶۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹ - 20November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، «دانیال رضازاده» یکی از پنج بسیجی مدافع امنیت بود که پنجشنبه ۲۶ آبان در جریان به تعطیلی کشاندن بازار توسط شماری از اراذل و عوامل آشوبگر در محدوده چهارراه «حر عاملی» مشهد به صورت ناگهانی مورد حمله یکی از اغتشاشگران قرار گرفت و با ضربات چاقو به شهادت رسید.

همسر شهید رضازاده در مراسم تشییع باشکوه این شهید والامقام و شهید مدافع امنیت «حسین زینال‌زاده» و شهید مدافع وطن «رضا رضوانی» که روز گذشته در مشهد برگزار شد، دلنوشته‌ای را قرائت کرد که در آن بر ایستادگی و مقاومت مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی پای آرمان‌های انقلاب تأکید کرد، در ادامه متن این دلنوشته را می‌خوانید.

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ

دانیالم سلام. دلتنتگم، دلتنگ خنده‌هایت، دلتنگ سربه‌سر گذاشتن‌هایت، دلتنگ قدم‌زدن‌هایمان در خیابان‌هایی که همیشه می‌گفتی امن‌ترین خیابان‌های دنیاست، دلتنگ هیئت رفتن‌هایمان.

مهربانم، قشنگ‌ترین لحظه‌های زندگی‌ام با بودن در کنار تو رقم خورد تا با تکرار خاطرات، شیرینی زندگی را برایم به تصویر بکشد.

عزیزتر از جانم، تمام آرزوهای عاشقانه‌ام را تقدیم تو می‌کنم و قول می‌دهم که بی‌تابی نکنم، محکم باشم، صبور باشم، قوی باشم، شیر زن باشم.

همسرم، شهادتت مبارک که تو برای همیشه تاریخ زنده‌ای و زنده خواهی ماند و اینک ما مانده‌ایم با عهدی سنگین بر گردنمان.

دانیال عزیزم، خوب می‌دانم که امروز تکراری دیگر از داستان چادر خاکی مادرمان در کوچه‌پس‌کوچه‌های زمان است، آن روزی که سیلی مادر گوش زمان را کَر کرد تا صدای قرآن ناطق برای همیشه دنیا شنیده نشود.

امروز راهزنانی در طمع ایمان مردم نشسته‌اند تا عده‌ای دنیاپرست ایمانشان را به چند سکه یا یک من گندم ری بفروشند تا به بهانه جان مسلمین علی را از نبرد صفین منصرف کنند.

امروز پای علی ایستادن آسان نیست چراکه ابوموسی اشعری‌ها هنوز هم بر منبر، فریب عمروعاص‌ها را می‌خورند و هنوز هم یزیدیان با فوران خون علی‌اصغر پیروزی را هلهله می‌کنند.

ما با تمام توانمان فریاد می‌زنیم که حرمت خون شهدایمان را به کاغذ پاره‌های دلار نمی‌فروشیم و گوش به فرمان حسین زمان، سید علی خامنه‌ای خواهیم سپرد.

و اینک در این لحظه با صدای بلند می‌گویم که این انقلاب به برکت خون شهدا همچنان پرخروش است و پایدار و آن‌هایی که سرسپرده‌اند به غرب و آل سعود و منافقین بدانند که

ما دل سپرده‌ایم از تبار عمارایم

به انقلاب و شهیدان راه حق وفاداریم

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار