مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بناب:

کمک‌های مؤمنانه ریشه در انقلابی‌گری مردم ایران دارد

حجت‌الاسلام «طالبی» گفت: رونق کمک‌های مومنانه در جامعه برگرفته از معرفت و انقلابی‌گری مردم ایران است.
کد خبر: ۵۵۷۲۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹ - 21November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، به‌مناسبت هفته بسیج امروز (دوشنبه) ۵ سری جهیزیه هر کدام به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال به نوعروسان نیازمند بنابی به همت معاونت اجتماعی، بسیج سازندگی و حوزه‌های مقاومت بسیج سپاه ناحیه بناب اهدا شد. 

حجت‌الاسلام «عبدالله طالبی» مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب در حاشیه این برنامه ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های خیرین شهرستان در تامین نیازهای مردم اظهار داشت: کینه دشمن نسبت به ایران صرفاً به خاطر این است که جمهوری اسلامی ایران در حال پیشرفت است. آن‌ها از اینکه ایران به ابرقدرت دنیا تبدیل شود، احساس خطر می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن شکست خورده و رو به افول است، گفت: عده‌ای از روی ناآگاهی و فریب خوردن، امروز به میدان آمده و علیه جمهوری اسلامی اقدام می‌کنند در حالی که نمی‌دانند ایران امروز پرچمدار مقاومت در دنیا شده است و با این حرکات نظام از بین نخواهد رفت بلکه روز به روز با قدرت در حال رشد و شکوفایی شدن است. 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بناب با بیان اینکه خون و گوشت مردم آمیخته با ارزش‌های انقلاب اسلامی است، افزود: رونق کمک‌های مومنانه در جامعه برگرفته از معرفت و انقلابی‌گری مردم ایران است. از ایام کرونا تاکنون شاهد جهاد عظیم کمک‌های مومنانه در کشور بودیم و هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار