فرماندار آذرشهر:

پویایی و بصیرت بسیج عامل امیدآفرینی در جامعه است

«محمودیان» گفت: بسیج پویاست و بسیجی همواره بصیر است و این ویژگی‌ها موجب امید آفرینی در جامعه شده است.
کد خبر: ۵۵۷۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲ - 24November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، مراسم گرامیداشت هفته بسیج و یادواره شهدای مدافع امنیت امروز (پنج‌شنبه) با همکاری کانون خدمت رضوی و پایگاه مقاومت شهید غفاری آذرشهر و با حضور خادمیاران رضوی، بسیجیان و جمعی از مسئولین این شهرستان برگزار شد.

«شمسعلی محمودیان» فرماندار آذرشهر در این مراسم بسیج را نهادی دشمن‌شناس و فدایی ولایت برشمرد و اظهار داشت: بسیج پویاست و بسیجی همواره بصیر است و این ویژگی‌ها موجب امید آفرینی در جامعه شده است.

وی با تجلیل از نقش‌آفرینی بسیج در عرصه‌های مختلف کشور گفت: بسیج نماد اقتدار ملی و تشکلی آینده‌نگر است و با درایت بسیجیان همواره تهدیدها به فرصت تبدیل می‌شود.

فرماندار آذرشهر با بیان اینکه تمامی دلسوزان ایران اسلامی بسیجی محسوب می‌شوند، تاکید کرد: تفکر بسیجی که همان تفکر اصیل انقلابی است، همیشه راهگشا بوده است.  

«محمودیان» با اشاره به برنامه‌ها و سیاست‌های دولت سیزدهم گفت: دولت سیزدهم به معنای واقعی مردمی است و مردم حاکم بر امور هستند.

سرهنگ پاسدار «خلیل شریفی» فرمانده سپاه ناحیه آذرشهر نیز از همه ایرانیان که دل در گرو آرمان‌های والای انقلاب اسلامی دارند به عنوان بسیجی نام برد و گفت: همه مردم ما بسیجی‌اند و امام رضا (ع) هم فرمانده و حافظ ماست.

وی با اشاره به وقایع اخیر، بر لزوم توجه ویژه به تربیت نسل جوان تاکید کرد و افزود: آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی باید در اولویت همه دستگاه‌ها قرار بگیرد و به‌خصوص مدارس بایستی اسلامی و انقلابی باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها