پدر شهیدان مهدیزاده آسمانی شد

پدر شهیدان «حسین و رضا مهدیزاده» به علت کهولت سن و بیماری دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
کد خبر: ۵۵۸۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱ - 28November 2022

پدر شهیدان مهدیزاده آسمانی شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، حاج «محمد مهدیزاده» پدر شهیدان «مهدیزاده» روز گذشته در حالی که در بیمارستان سینای شهرستان زرند از توابع استان کرمان بستری بود درگذشت و مراسم تشییع پیکر وی ظهر امروز به سمت بهشت زهرای این شهر برگزار شد.

زندگینامه شهید «رضا مهدیزاده»

‌«رضا مهدیزاده» در سال ۱۳۳۹ در روستای گزوئیه از توابع شهرستان زرند قدم به عرصه جهان گذاشت؛ این شهید دوران کودکی و نوجوانی را در دامان پر مهر خانواده گذراند و دوران تحصیل دبستان و راهنمایی را در این شهرستان سپری کرد تا اینکه در شرکت توانیر مشغول به کار و در زمان شاغل بودن رهسپار جبهه حق علیه باطل شد.

این شهید والامقام که از سوی واحد اعزام کننده بسیج عازم جبهه شد، عمر آکنده از روشنایی خود را به عشق و اخلاص گذراند، فداکاری و مهرورزی او در حق دیگران، بر شیفتگی دوستان و نزدیکان نسبت به شخصیت ممتاز این شهید می افزود.

رضا در بیست و سوم تیر سال ۱۳۶۱ در منطقه جنگی کوشک و در عملیات رمضان به فیض آسمانی شهادت نائل آمد.

زندگینامه شهید «حسین مهدیزاده»

«حسین مهدیزاده گزوئی» که در روز دوم خرداد سال ۱۳۴۷ در روستای گزوئیه دیده به جهان گشود تا سن پنج سالگی در روستا بود، سپس به شهر زرند آمد، تحصیل علم و دانش را آنجا آغاز کرد و تا کلاس سوم دبیرستان درس خواند و از آن پس عازم جبهه شد.

وی انسانی مهربان و سختی آزموده بود، در حق دیگران مهر می‌ورزید و با عطوفت با دوستان و نزدیکان برخورد می‌کرد. در انجام فرائض دینی اهتمامی خاص داشت در عزاداری‌های اهل بیت (ع) نیز بسیار شرکت می‌کرد.

‌«حسین مهدیزداه» در دوم اردیبهشت ‌سال ۶۵ از سوی بسیج به جبهه اعزام شد و سوم خرداد‌ سال ۱۳۶۵ در منطقه ‌فاو به فیض شهادت نائل آمد که پیکر این شهید والامقام در کنار برادر بزرگش در زرند به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها