امام جمعه شهرستان تربت جام:

فراهم‌سازی زمینه ظهور حضرت مهدی (ع) دلیل دشمنی نظام سلطه با انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام «اسلامی» گفت: دلیل دشمنی مستکبرین عالم با انقلاب اسلامی آن است که ملت ایران اعلام کرده که شرایط را برای ظهور امام زمان (ع) مهیا می‌کند.
کد خبر: ۵۵۸۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳ - 29November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت جام، در راستای ترویج فرهنگ مهدوی، صبحگاه انتظار با حضور حجت‌الاسلام «حسین اسلامی» امام جمعه شهرستان، حجت‌الاسلام «یدالله دامن‌پاک» رئیس آموزش‌وپروش شهرستان، جمعی از مسئولین محلی و دانش‌آموزان دبستان شهید باهنر در تربت جام برگزار شد.

حجت‌الاسلام اسلامی در این مراسم اظهار داشت: امام به‌عنوان مشعل هدایت، بهترین و مهربان‌ترین فرد نسبت به همه مردم جهان است و دل آن حضرت برای محبت به انسان‌ها و کمک به محرومین می‌تپد.

وی افزود: خداوند ۱۱ چراغ هدایت را برای سعادت انسان فرستاد اما متأسفانه به دست حکام ظالم به شهادت رسیدند و آخرین چراغ هدایت که امام زمان (عج) است در مخزن الهی باقی ماندند تا تاریکی‌ها را از بین ببرند.

امام جمعه تربت جام بیان داشت: باید شرایط ظهور را مهیا کنیم که تحقق این مهم خودسازی فردی و اجتماعی است که در گام اول باید خودسازی را از خودمان شروع کنیم. باید عهد ببندیم گناه نکنیم و به هم کمک کنیم. خواهران باید با حفظ حجاب خود شرایط را برای ظهور حضرت مهدی (عج) آماده کنند چراکه دشمن از چادر شما عصبانی است.

اسلامی تأکید کرد: چرا مستکبرین عالم با ملت ایران اسلامی دشمن هستند؟ علت این دشمنی آن است که ملت ایران اعلام کرده که شرایط را برای ظهور امام زمان (ع) مهیا می‌کند.

در این مراسم سرود «سلام فرمانده» و «رفیق شهیدم» توسط گروه بنات‌الحیدر دبیرستان رافتی سیدی اجرا شد.

صبحگاه انتظار به همت معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش تربت جام و حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی خواهران فاطمه الزهرا (س) برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار