استاندار خراسان رضوی از مقام پرستار تجلیل کرد

«نظری» به مناسبت میلاد حضرت زینب سلام الله و روز پرستار، ضمن حضور در ۲ بیمارستان شهر مشهد از مقام پرستاران تجلیل کرد.
کد خبر: ۵۵۹۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶ - 30November 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی در جمع پرستاران بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر و سپس بیمارستان سوانح ولایت مشهد حاضر شد و ضمن عرض خدا قوت به کادر درمان، با اهدای گل روز پرستار را به آن‌ها تبریک گفت.

نظری در این دیدارها اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئيس دولت سیزدهم نسبت به پیگیری حل مسائل و مشکلات کادر درمان و به خصوص پرستاران تأکيد بسیار دارند و امیدوار هستیم اجرای تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری موجب کاهش مشکلات این قشر زحمت کش شود.

در این دیدار، محمدعلی کیانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد که استاندار خراسان رضوی را همراهی می‌کرد، درخصوص نحوه رسیدگی بیماران توسط پرستاران توضیحاتی را ارائه داد.

وی در ادامه افزود: پیگیری اجرای تعرفه پرستاری که اکنون اجرا شده است، ماحصل زحمات دولت سیزدهم است تا قدری از مسائل و مشکلات پرستاران برطرف شود.

استاندار خراسان رضوی از مقام پرستار تجلیل کرد

کیانی خاطرنشان کرد: آخرین دستورالعمل پرداخت کارانه تعرفه خدمات پرستاری از طرف وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور مکلف شده‌اند که بر حسب اعتباری که به این دانشگاه‌ها اختصاص یافته، براساس یک فرمول معین، علی‌الحساب مبلغی را به عنوان کارانه مربوط به تعرفه خدمات پرستاری به پرستاران پرداخت کنند.

رئيس دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: میزان کارانه تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری که به صورت علی‌الحساب به کادر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد پرداخت خواهد شد، حداقل ۲ میلیون تومان و حداکثر ۱۶ میلیون تومان و به طور میانگین حدود هفت میلیون تومان خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار