مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی:

روایتگری مهمترین عرصه جهاد تبیین است

حجت‌الاسلام «حسن‌زاده» گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری خواهران شهدا باید به روایتگری ورود پیدا کرده و در بصیرت‌افزایی جامعه تلاش کنند چراکه روایتگری مهمترین عرصه برای نقش‌آفرینی در جهاد تبیین است.
کد خبر: ۵۵۹۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۱ - 30November 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در راستای نقش‌آفرینی زنان در عرصه جهاد تبیین، به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) سومین گردهمایی خواهران شهدای جهان اسلام با حضور ۲۰۰ نفر از خواهران شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم لشکرهای فاطمیون و زینبیون، مدافعان امنیت، نیروی انتظامی و شهدای حریم رضوی در مشهد برگزار شد.

حجت‌الاسلام «مهدی حسن‌زاده» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در جمع شرکت‌کنندگان در این همایش اظهار داشت: روایتگری مهمترین عرصه برای نقش‌آفرینی در جهاد تبیین است.

وی افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری خواهران شهدا باید در عرصه روایتگری ورود پیدا کنند و در بصیرت‌افزایی جامعه نقش‌آفرین باشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی تصریح کرد: انقلاب اسلامی عرصه فعالیت را برای زنان ایران اسلامی باز کرده است و بانوان در تمامی عرصه‌ها همچون علمی، فرهنگی، هنری و اجتماعی خوش درخشیده‌اند.

این مسئول با تأکید بر اینکه تربیت فرزند مهمترین وظیفه مادران است، خاطرنشان کرد: هر بانوی ایرانی باید جنایت‌های مستکبرین عالم را برای فرزندان خود روایت کند تا روحیه استکبارستیزی به نسل‌های آینده منتقل شود.

میهمان ویژه این مراسم خواهر شهید عیادنیک از شهدای انتفاضه شعبانیه عراق (قیام مردم عراق علیه حکومت صدام حسین) بود که در سخنانی بر اتحاد خواهران شهدا و زنده نگهداشتن یاد شهیدان تأکید کرد.

در این همایش سه روزه خواهران شهدا با حضور در کلاس‌‌های آموزشی جهاد تبیین و همچنین جلسات پرسش و پاسخ از محضر اساتیدی همچون حجج اسلام عباس بابایی و سید محمدحسین راجی بهره‌مند شدند.

این همایش برای دومین سال به همت کانون خواهران شهدای جهان اسلام در مشهد برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار