با نقش‌آفرینی 4 گردان

رزمایش «الی بیت‌المقدس» در آمل برگزار می شود

جانشین فرمانده سپاه ناحیه آمل گفت: رزمایش «الی بیت‌المقدس» با نقش‌آفرینی 4 گردان در منطقه عملیاتی شهر امام‌زاده عبدالله (ع) آمل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۶۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵ - 28October 2015

رزمایش «الی بیت‌المقدس» در آمل برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، رمضان رنجبر جانشین فرمانده سپاه ناحیه آمل در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران و اصحاب رسانه که بهمناسبت برگزاری رزمایش بزرگ «الی بیتالمقدس» در آمل برگزار شد، گفت: رزمایش الی بیتالمقدس ویژه بسیجیان شهرستان آمل با هدف حفظ آمادگی و افزایش بنیه دفاعی و نظامی در روزهای هفتم و هشتم آبانماه و با یاد امام راحل، بیش از یک هزار شهید شهرستان آمل و شهدای مدافع حرم اهلبیت(ع) در منطقه عملیاتی شهر امامزاده عبدالله (ع) برگزار میشود.

وی از نقش آفرینی چهار گردان از بسیجیان آملی با استعداد بیش از یک هزار نیروی عملیاتی و بسیجی در این رزمایش خبر داد و بیان کرد: سه گردان به برگزاری عملیات دفاع از کوی و برزن و یک گردان هم به عملیات مقابله با ناآرامی میپردازند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه آمل گفت: رزمایش بسیجیان آمل با همکاری فرمانداری ویژه شهرستان، سپاه ناحیه آمل، بخشداری امامزاده عبدالله(ع)، دهیاران و اعضای شورای اسلامی، دیگر نهادها و ارگانهای مرتبط برگزار میشود.

وی برگزاری کلاسهای تاکتیکی، تکنیکی، فوق برنامه، میدان تیر، برنامههای فرهنگی، ورزشی، نشستهای بصیرتی، رزم شبانه و برگزاری محفل ادعیه  را از برنامههای جانبی رزمایش الی بیتالمقدس آمل اعلام کرد و افزود:صبح جمعه هفته جاری آیین صبحگاه مشترک گردانهای مختلف بسیجیان آمل با حضور سردار بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران در آمل برگزار میشود که این مراسم پایلوت صبحگاه مشترک گردانهای بسیجیان در شهرهای مختلف مازندران، بسیجیان کانونهای قشری بسیج، خواهران و برادران بسیجی، بسیج اصناف، فرهنگیان و دیگر صنوف شرکت دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار