جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

اعلام حکم اعدام شیخ نمر سرپوشی بر جنایات آل سعود در یمن و منا است

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای اعتراض خود را به تأیید حکم اعدام شیخ نمر باقر النمر اعلام و تصریح کرد: به راستی اعلام این حکم، جز برای سرپوش نهادن بر جنایات این رژیم در یمن و منا است؟
کد خبر: ۵۶۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱ - 28October 2015

اعلام حکم اعدام شیخ نمر سرپوشی بر جنایات آل سعود در یمن و منا است

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، در این اطلاعیه آمده است: تأیید رأی ننگین دادگاه سعودی به اعدام روحانی مبارز جناب آقای شیخ نمر خشم مسلمانان جهان را برانگیخت. بیتردید این رأی در حالی صادر میشود که رژیم سفاک آل سعود روزانه دهها مسلمان بیگناه را در یمن به خاک و خون میکشاند و بیکفایتی خود را در فاجعه دردناک منا و جان باختن هزاران زائر بیتالله الحرام نمیپذیرد. به راستی اعلام این حکم، جز برای سرپوش نهادن بر جنایات این رژیم در یمن و منا است؟! آیا گناه شیخ نمر و شیخ نمرها جز تلاش برای حقوق انسانی و اسلامی شیعیان مظلوم عربستان است؟! و همچنین آیا چنین رژیمی میتواند خود را کلیددار کعبه و خادم حرمین شریفین بنامد؟

در ادامه این اطلاعیه آمده است: آنچه مسلم است اینکه رژیم سعودی – که خوش خدمتی خود را به آمریکای جنایتکار و رژیمصهیونیستی در طی سالها و حوادث مختلف بر همگان ثابت کرده – اکنون در آستانه زوال قرار گرفته است و به سنت الهی، مظلومیت این روحانی مبارز و دیگر، خون به ناحق ریخته هزاران یمنی مظلوم و غربت اندوه بار هزاران زائر جان باخته در منا، روزی دامن این رژیم منحوس را خواهد گرفت و زمینههای نابودی آن را فراهم خواهد کرد. انشاءالله.
 
در پایان این اطلاعیه آمده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن تأیید رأی دادگاه سعودی به اعدام روحانی مبارز جناب آقای شیخ نمر، آزادی وی و خروش همه مسلمانان و علمای جهان اسلام را در برابر این رأی را خواستار است.
نظر شما
پربیننده ها