فرمانده انتظامی کرمانشاه خبر داد؛

انهدام باند قاچاق اسلحه در ثلاث باباجانی

سردار«جاویدان» از انهدام باند قاچاق اسلحه جنگی در ثلاث باباجانی و کشف ۲۴ قبضه اسلحه طی روزهای گذشته خبر داد.
کد خبر: ۵۶۱۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲ - 12December 2022

انهدام باند قاچاق اسلحه در ثلاث باباجانیبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «علی اکبر جاویدان» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران در خصوص انهدام باند قاچاق اسحله در شهرستان ثلاث باباجانی، اظهار داشت: پس از اطلاع مأموران انتظامی این شهرستان مبنی بر ورود تعدادی اسلحه جنگی از آن سوی مرزها به داخل شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سردار جاویدان ادامه داد: مأموران با دریافت این گزارش اقدامات اطلاعاتی خود را آغاز و با تحقیقات بسیار موفق به شناسایی ۲ عضو باند که با یک دستگاه موتورسیکلت در حال انتقال و جابه جایی سلاح‌های غیرمجاز به یکی از روستاهای شهرستان بود، شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: ۲ عضو باند قاچاق سلاح زمانی که خود را تحت تعقیب پلیس دیدند با پرتاب محموله به زمین‌های اطراف و با استفاده از تاریکی هوا و شناختی که از منطقه داشتند موفق به فرار شدند.

وی با تاکید بر اینکه کارهای اطلاعاتی برای دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد، خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی در ادامه و طی بازرسی‌های انجام گرفته ۱۰ قبضه اسلحه کلت کمری کشف کردند.

جاویدان در پایان مبارزه با قاچاقچیان سلاح و مهمات را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد و گفت: در همین راستا و طی روزهای گذشته نیز ۲۴ قبضه اسلحه و ۱۴ هزار و ۲۵۰ عدد فشنگ از ۲ باند دیگر در استان کشف شده بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها