دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

کلید واژه رسانه‌های معاند در برخورد با اغتشاشگران

مخالفت ضدانقلاب با اعدام مفسدان فی‌الارض، محاربان، تروریست‌ها و جنایتکاران بخشی از نقشه مشترک آنها با رسانه‌های معاند است. کلیدواژه مخالفت با اعدام و قدیس‌سازی از جنایتکاران و مفسدان اعدام در همین چارچوب قابل ارزیابی است که تا اینجا با عدم استقبال عامه ملت مواجه شده است.
کد خبر: ۵۶۱۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۳ - 14December 2022

کلید واژه رسانه‌های معاند در برخورد با اغتشاشگرانگروه اجتماعی دفاع‌پرس: برپایی حاکمیت اسلامی و دفاع از حقوق ملی، ذاتاً از اموری هستند که با مخالفت جدی و مستقیم استعمارگران و عناصر سرسپرده داخلی آنها مواجه می‌شود.

اجرای هریک از قوانین الهی نیز طبیعتاً در پازلی از حاکمیت اسلامی قرار دارد و از این رو، مخالفان آزادی ایران و دشمنان اسلام با این امر مخالف هستند. به همین علت دور از انتظار نیست که هر گونه فعلی بار یجلوگیری از اجرای قوانین الهی همچون قصاص را در دستور کار قرار دهند.

طی روزهای اخیر و همزمان با پایان دادرسی پرونده چندین متهم از اغتشاشگران، موجی مسموم در رسانه‌های ضدانقلاب شکل گرفته است تا به این وسیله افکار عمومی در مخالفت با اجرای احکام قاتلان مدافعان امنیت، محاربان و مفسدان فی‌الارض وارد عمل شود. هدف از این امر افزایش هزینه مقابله با آشوب‌ها و حمایت از قاتلان بالقوه و بالفعلی است که این روزها امنیت و آرامش را از جامعه به یغما برده‌اند.

برکات شجاعت قوه‌ قضائیه

طی روزهایی که تمامی جهان کفر، برای تخریب ایران اسلامی هم‌صدا شده است و تبلیغات مسموم در خبرگزاری‌های بیگانه سبب تشویش اذهان دلسوزان ایران در سراسر دنیا شده است، این مدافعان حریم امنیت کشور هستند که می‌توانند اقتدار میهن را در رفع شر اغتشاشات، به رخ جهانیان بکشند. در همین ارتباط هم اینک که ساختار قضایی از بین هزاران اعتشاشگر بازداشت‌شده، تنها چند نفر کم‌شمار را محکوم به اعدام کرده نشان می‌دهد که این حکم با دقت و بخاطر جرایم خشن آنها صادر شده است در این میان مشخص است که حفظ اقتدار و صلابت قوای نظامی، انتظامی و امنیتی ایران، وابسته به حمایت‌های اصولی، دقیق و همه‌جانبه از آنها توسط قوه قضائیه است.

آنگاه که قوه قضائیه در حمایت از حافظان امنیت و با هدف پیشگیری از تضییع حقوق عامه، ورود شجاعانه به میدان داشته باشد، بی‌شک امید به اصلاح وضع موجود و حل مسائل موجود نیز افزایش می‌یابد.

از سوی دیگر اجرای احکام الهی در ذات خود یکی از عوامل نزول رحمت و برکت الهی بوده و ان‌شاءالله موجب افزایش الطاف پروردگار به ایران و ایرانیان خواهد شد.

اتمام حجت با مجرمان و فریب‌خوردگانی که ممکن است به هر نحو در موقعیت انجام جرائم خشن همچون قتل قرار بگیرند نیز از دیگر برکات ورود پرصلابت دستگاه قضا در مبارزه با اخلالگران نظم عمومی است.

اصلا چرا اعدام؟

حفظ جان همه مردم، اولویت وظایف هر حکومت است. حال حتی اگر حفظ جان عموم مردم، تنها در سایه مجازات اعدام یک یا چند مجرم میسر شود، حاکمیت وظیفه‌ای جز اجرای این حکم ندارد. پیشگیری از آسیب‌های احتمالی و حتمی و نجات جان بسیاری دیگر از انسان‌ها هدفی متعالی است لذا دستگاه قضایی در صورت نیاز به سمت صدور و اجرای حکم اعدام می‌رود که این امر منطبق با شرع اسلام یک نگاه حقیقی انسانی است.

زورگیری رسانه‌های بیگانه ممنوع

این روزها به موازات پروپاگاندای رسانه‌های معاند و جوسازی‌ها در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های خارجی، تلاش می‌شود تا منیت تروریست‌ها و آدم‌کش‌ها تامین و شرایط ادامه آشوب فراهم شود؛ در حال حاضر ایجاد حاشیه امن در پوشش روش‌های سیاسی، رسانه‌ای، مذهبی، اقتصادی و احساسی برای آشوبگران، از اهداف اصلی حامیان تروریست‌ها است.

مخالفت ضدانقلاب با اعدام مفسدان فی‌الارض، محاربان، تروریست‌ها و جنایتکاران بخشی از نقشه مشترک آنها با رسانه‌های معاند است. کلیدواژه مخالفت با اعدام و قدیس‌سازی از جنایتکاران و مفسدان اعدام در همین چارچوب قابل ارزیابی است که تا اینجا با عدم استقبال عامه ملت مواجه شده است.

در این شرایط پرواضح است که باید با هر روش ممکن از انتشار دروغ‌های و مطالب تحریک‌کننده احساسات پاک جوانان و نوجوانان ایرانی جلوگیری به عمل آید تا عملیات رسانه‌ای ضدانقلاب، هر چه زودتر به شکست منجر شود.

اگر چه آخرین راه برای مبارزه با کس یکه امنیت عمومی را سلب کرده و حق حیات را از چند نفر گرفته است، می‌تواند اعدام باشد اما گاهی چاره‌ای جز انتخاب این راه نیست. کسی که ضمن اقدام به آدم‌کشی، اظهار ندامت نکرده و بر عمل زشت خود تاکید دارد چاره‌ای جز اشد مجازات باقی نمی‌گذارد. فردی که قتل نفس کرده و بسیاری از معترضان و اغتشاشگران را به انجام قتل‌های مشابه ترغیب کرده است نیز جز حکم اعدام، چاره دیگری پیش پای قاضی نمی‌گذارد.

بر همین اساس باید توجه داشت که شاید از نظر مخالفان احکام الهی، اجرای اعدام بی‌فایده و حتی مضر باشد اما حقیقت آن است که امنیت جاری در جامعه که حاصل خون هزاران شهید مدافع امنیت است، تنها در صورت اجرای اینگونه احکام پایدار می‌ماند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار