مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب:

حقانیت عامل استواری ایران در برابر قدرت‌های جهان است

حجت‌الاسلام «طالبی» گفت: آنچه امروز و در گذشته به‌ویژه دوران دفاع مقدس ثابت شده این است که کشور ما ماهیت و هویتش حق بوده و این حقانیت، جمهوری اسلامی ایران را در مقابل قدرت‌های جهان استوار ساخته است.
کد خبر: ۵۶۱۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸ - 15December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام «عبدالله طالبی» مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب امروز (پنج‌شنبه) در جمع پاسداران و بسیجیان این شهرستان با بیان اینکه امروز هدف دشمن در جنگ شناختی و ادراکی تغییر دادن ذهنیت مردم است، اظهار داشت: در اغتشاشات اخیر، دشمن با تمام توان رسانه‌ای و مجازی خود شبانه‌روز به میدان آمد و ما شاهد این بودیم که هدف اصلی رسانه‌های معاند بیش‌تر تخریب رهبری و اصل نظام بود.

وی ولایت و رهبری را عامل هویت‌ساز الگوی اسلامی پیشرفت کشور و تقویت انسجام ملی دانست و گفت: عامل وحدت بین شیعه و سنی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) بود و امروزه نیز نقش رهبر معظم انقلاب حفظ اتحاد میان شیعه و سنی است.

حجت‌الاسلام طالبی با اشاره به محبوبیت رهبر معظم انقلاب اسلامی در بین آحاد مردم منطقه، تاکید کرد: همانطور که دشمنان این نظام آشکارا اعتراف می‌کنند رهبر معظم انقلاب اسلامی نقش اساسی در بر هم زدن حیله و نقشه‌های آن‌ها ایفا می‌کند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بناب هدف آمریکا را کنترل سه کشور روسیه، چین و ایران دانست و افزود: آمریکا در جهان امروزی به دنبال تک قطبی کردن قدرت است اما همدلی و آرمان مشترک کشورهای منطقه با جمهوری اسلامی ایران این تفکر تو خالی را شکست خواهند داد.

وی اقدامات دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف را زمینه‌ساز آینده‌ای روشن دانست و اضافه کرد: اگر چه مشکلات اقتصادی زندگی را بر مردم سخت و دشوار کرده است اما با رجوع به جزئیات ریزتر، کارایی و عملکرد مثبت دولت جدید نمایان می‌شود که این پیشرفت قطعاً در سال‌ها و ماه‌های نه چندان دور شدت خواهد یافت.

حجت‌الاسلام طالبی ناکارآمد جلوه دادن نظام و عرفی‌سازی قدرت و سیاست جمهوری اسلامی ایران را نمونه‌هایی از شگردهای دشمن عنوان برشمرد و گفت: در جنگ شناختی عجولانه عمل کردن حکم شکست خواهد داشت.

این مسئول تاکید کرد: اصلی‌ترین سلاح جمهوری اسلامی ایران ایمان است. آنچه امروز و در گذشته به‌ویژه دوران دفاع مقدس ثابت شده این است که کشور ماهیت و هویتش حق بوده و این حقانیت، جمهوری اسلامی ایران را در مقابل قدرت‌های جهان استوار ساخته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار