امام جمعه اسلام آبادغرب:

بصیرت و هوشیاری مردم علت ناکامی‌های دشمنان است

حجت‌الاسلام «زمانی موسوی» گفت:حمایت، بصیرت و هوشیاری مردم علت گذر از آشوب‌های اخیر بود و حقیقتاً در تمام لحظات سخت نظام اسلامی مردم حضور خود را به ثبت رساندند
کد خبر: ۵۶۱۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳ - 16December 2022

بصیرت و هوشیاری مردم علت ناکامی‌های دشمنان استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین «سید روح‌الله زمانی موسوی» امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: در شرایطی که همه چیز بر وفق مراد آمریکا و کشورهای غربی بود انقلاب اسلامی به تعبیر مقام معظم رهبری چرت آن‌ها را پاره کرد و آن‌ها گمان نمی‌کردند که در چنین شرایطی که همه چیز به نفع آن‌ها بود مردمی قیام کنند و منافع آن‌ها را به خطر بیاندازد.

وی افزود: آن‌ها هنوز به دنبال رویاهای خود هستند و برای تعبیر این رویاها در چهل یا پنجاه سال گذشته نقشه کشیدند و درصدد این بودند که این انقلاب را به انزوا بکشانند و سرنگون کنند حاشا و کلاً که انقلاب روز به روز رشد می‌کند و به سعادت واقعی خود نزدیک می‌شود.

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب تصریح کرد: اگر تلاش‌های مستکبران علیه ملت و نظام را بین روزهای سپری شده از انقلاب اسلامی تقسیم کرد به جرأت می‌توان گفت که هر دو یا ۳ روز یکبار اقدامی در قالب‌های مختلف علیه ایران انجام دادند و آخرین تلاش آن‌ها بعد از راه انداختن آشوب و اغتشاشات حذف ایران از کمیسیون حقوق زنان سازمان ملل بود که البته این سازمان جایگاه حقوقی خاصی هم ندارد.

وی گفت: بسیار تلاش می‌کنند که طبق اتفاقات سال ۵۶ و ۵۷ کسبه و دیگر اقشار مردم را وادار به اعتصابات کنند در حالی که اتفاقات آن سال‌ها بر اساس باور مردم بود اما الان قفل مغازه‌ها را شبانه خراب می‌کنند تا یک اعتصاب تحمیلی را ایجاد کنند و تفاوت بسیاری بین اعتصابات خود خواسته با اعتصابات تحمیلی است.

زمانی موسوی بیان کرد: در طی انقلاب اسلامی به ویژه بعد از سال ۸۸ تاکنون اقداماتی برای براندازی نظام صورت گرفته که آخرین آن‌ها شهریور سال ۱۴۰۱ بود که این براندازی هم مطابق گذشته به بال اندازی بدل شد و عامل آن مردم هستند.

وی خاطرنشان کرد: تنها راه پیروزی براندازان حضور لیدرهای آن‌ها در میدان است و با هشتگ و توییت زدن یا شلوارک پوشیدن و ناخن کاشتن انقلاب به چالش کشیده نمی‌شود و کشتی پر افتخار انقلاب به تلاطم نمی‌افتد و بعد از حضور در خیابان می‌توانند از مردم بخواهند که به خیابان بیایند.

زمانی موسوی عنوان کرد: انقلاب را باید از امثال امام خمینی (ره)، شهدا و علما یاد گرفت که خطرپذیر بودند و رنج شکنجه و تبعید را به جان خریدند و با کسانی که تا دست نیروی انتظامی و اطلاعاتی به آن‌ها می‌رسد به غلط کردن می‌افتند نمی‌توان انقلاب کرد.

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب به همخوانی صحبت‌های سران فتنه با گفته‌های سران اسرائیل و آمریکایی‌ها اشاره کرد و خطاب به سران فتنه، گفت: آیا اصلاحات مدنظر شما همین بود؟ آیا می‌خواستید که هم صدای با دشمنان باشید؟

وی ادامه داد: صحبت‌های یکی از آقایان به سرعت تیتر یک شبکه‌های بی بی سی و ایران اینترنشنال می‌شود چه ارتباطی بین این آقایان و مزدوران است یکی از سران اسرائیل در سال‌های گذشته گفته بود که اینها بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند و هیچ‌گاه در این چند سال سخنی از اصلاح‌طلبان برای پاسخ به این حرف شنیده نشده است.

زمانی موسوی مطرح کرد: حمایت، بصیرت و هوشیاری مردم علت گذر از آشوب‌های اخیر بود و حقیقتاً در تمام لحظات سخت نظام اسلامی مردم حضور خود را به ثبت رساندند و حتی اخیراً بعد از فراخوان اتحادیه‌های تولید مرغ مردم بلافاصله حمایت خود را نشان دادند و باید قدر این مردم را دانست و برای آن‌ها جان داد و توقع مردم از دولت بحث معیشت و اقتصاد است و شک‌های اقتصادی نباید مردم را نگران کنند و دولت نباید اجازه نوسانات را بدهد.

وی از عبد الواحد ریگی به عنوان سردار شهید عبد الواحد ریگی یاد کرد و گفت: وقتی دیدند که این شخصیت بزرگوار تمایل به انقلاب اسلامی دارد او را به طرز فجیعی به شهادت رساندند و شهادت این عالم وارسته اهل سنت را تسلیت عرض می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار