مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

سردار سلیمانی یکی از پرورش یافتگان مکتب امام خمینی (ره) بود

«محمدی» گفت: سردار سلیمانی یکی از پرورش یافتگان مکتب امام خمینی (ره) بود که با تکیه بر ایمان توانست اسلام ناب را به جهان معرفی کند.
کد خبر: ۵۶۱۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲ - 17December 2022

سردار سلیمانی یکی از پرورش یافتگان مکتب امام خمینی (ره) بودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «سلمان محمدی» مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه امروز در مراسم نواخته شدن زنگ «حاج قاسم» در مدرسه دخترانه صدرا کرمانشاه که با حضور اعضای کاروان «روایت حبیب» برگزار شد، اظهار داشت: سردار سلیمانی یکی از پرورش یافتگان مکتب امام خمینی (ره) بود که با تکیه بر ایمان توانست اسلام ناب را به جهان معرفی کند.

وی با اشاره به نقش آموزش و پرورش در ترویج مکتب شهید سلیمانی، افزود: در آموزش و پرورش وظیفه داریم فرهنگ شهید سلیمانی را به دانش آموزان منتقل کنیم و رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: تکیه بر ایمان و توکل به خدا یکی از ویژگی‌های برجسته شهید سلیمانی بود و توانست با غلبه بر هوای نفس گروه تکفیری و تروریستی داعش را نابود کند.

محمدی ولایتمداری و ساده زیستی را از سایر ویژگی‌های برجسته شهید سلیمانی دانست و متذکر شد: این شهید تمام عمر خود را در راه خدمت به اسلام صرف کرد و هر کجا مظلومی وجود داشت سردار سلیمانی حضور می‌یافت و به آنها کمک می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: سند تحول بنیادین در پی تربیت تمام ساحتی دانش آموزان و تربیت دانش آموزان تراز انقلاب اسلامی در آموزش و پرورش در حال اجرا است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: همچنین امروز حدود یک هزار دانش آموز در برنامه‌های کاروان هنری روایت حبیب حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار