فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه خبر داد؛

انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در مرز پاوه

سردار سپهری از انهدام یک باند قاچاق سلاح و مهمات جنگی در درگیری مسلحانه مرزداران با قاچاقچیان خبر داد و گفت: در این عملیات از قاچاقچیان ۱۰ قبضه کلت کمری کشف شد.
کد خبر: ۵۶۱۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰ - 17December 2022

انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در مرز پاوهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «کیاست سپهری» فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه با اشاره به انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در مرز پاوه اظهار داشت: در راستای مبارزه جدی با قاچاق سلاح و مهمات و در پی کسب خبر مبنی بر ورود قاچاقچیان سلاح و مهمات به داخل کشور، موضوع در دستور کار اطلاعاتی مرزداران هنگ پاوه قرار گرفت.

سردار سپهری افزود: بعد از انجام اقدامات فنی و پوشش معابر نفوذی توسط مرزداران، طی یک عملیات برنامه ریزی شده، یک دستگاه خودرو حامل محموله سلاح قاچاق شناسایی و توقیف شد.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه با اشاره به درگیری مسلحانه مرزبانان با قاچاقچیان سلاح و مهمات و به هلاکت رسیدن یک نفر از آنان، افزود: در بازرسی مرزبانان از خودروی توقیفی ۱۰ قبضه سلاح کلت کمری کشف شد.

سردار سپهری اظهار داشت: با توجه به پیامد‌ها و خطرات قاچاق سلاح برای امنیت کشور و تأثیر آن در افزایش جرایم و تبعات منفی امنیتی یکی از راه‌های کمک به افزایش امنیت کشور و آرامش مردم عزیز مبارزه جدّی با قاچاق سلاح و مهمات است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار