بشار اسد:

اجازه نخواهم داد تکفیری‌ها بر سوریه حکمرانی کنند/ تا آخرین لحظه به نبرد با تروریسم ادامه می‌دهم

رئیس جمهور سوریه در واکنش به اظهار نظر مقامات غربی در مورد آینده سیاسی خود گفت: تا آخرین لحظه از کشورم دفاع می کنم و به خاطر تروریست‌ها و تکفیری‌ها از قدرت کنار نمی روم و نمی گذارم که آن ها بر سوریه حکم برانند.
کد خبر: ۵۶۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴ - 31October 2015

اجازه نخواهم داد تکفیری‌ها بر سوریه حکمرانی کنند/ تا آخرین لحظه به نبرد با تروریسم ادامه می‌دهم

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس به نقل از پایگاه الدیار لبنان، بشار اسد رئیس جمهور سوریه درباره کنارگیریاش از قدرت گفت: از قدرت کنارگیری نمی کنم حتی اگر مجبور شوم تنها بمانم و به تنهایی به نبرد بپردازدم.

بشار اسد گفت: تفنگم را برخواهم داشت و تا آخرین لحظه از کشورم و نظام سوریه دفاع می کنم و تا آخرین تیر ترکش ام می جنگم زیرا من به خاطر تروریستها و تکفیریها از قدرت کنار نمی روم و نمی گذارم که آن ها بر سوریه حکم برانند.

وی افزود: این شخص حقیر، وزیر خارجه سعودی که همیشه از کنارگیری بشار اسد از قدرت سخن می گوید تاریخ مرا و تاریخ سوریه را نمی داند.

ما حتی یک لحظه نیز از قدرت کنارگیری نخواهم کرد. من نمی پذیرم که رئیس جمهور، جمهوری عربی سوریه از قدرت کنار برود مگر به خواست مردم و این امر نیز محقق نخواهد شد مگر پس از نابودی کامل تروریسم. در آن هنگام در صدد انتخابات پارلمانی بر خواهیم آمد و از ملت درباره برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نظرخواهی می کنیم.

بشار اسد خاطرنشان کرد: من از همه کشورهایی که از سوریه حمایت میکنند و در راس آن ها از روسیه، ایران و سازمان حزب الله لبنان تشکر می کنم. با این همه چنانچه امر اقتضا کند خود به تنهایی از قصر الشعب، تا آخر به نبرد می پردازم و کنار نخواهم رفت.

بیش از 5 سال است که سوریه با بحران داخلی روبرو است؛ برهمین اساس دیروز جمعه نمایندگان 17 کشور جهان در وین نشستی گسترده درباره این بحران برگزار کردند که با گرد هم آمدن بازیگران سوریه بر سر یک میز، انتظار میرود در روزهای آتی شاهد تحولات بیشتری درخصوص تلاش برای حل بحران سوریه و برقراری آتش بس در این کشور باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار