نماینده مجلس شورای اسلامی:

تداوم راه شهدا یک وظیفه همگانی است

حجت‌الاسلام «نیک‌بین» گفت: امروز آحاد جامعه در قبال شهدا این وظیفه را دارند که در مسیری که آن‌ها پیش‌روی ملت قرار دادند حرکت کنند چراکه امنیت امروز کشور مرهون و مدیون ازخودگذشتگی شهداست.
کد خبر: ۵۶۲۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۸ - 20December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، حجت‌الاسلام «جواد نیک‌بین» نماینده مردم شهرستان‌های بردسکن، کاشمر و خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی در مراسم وداع با شهید گمنام عملیات بدر که با حضور جمعی از دانش‌آموزان مدارس بردسکن برگزار شد، اظهار داشت: شهدا مظلومانه اما با اقتدار در برابر ارتش بعث عراق ایستادگی کردند و پیکرهای مطهرشان غریبانه به سوی معبود پر کشید تا امروز ما در مقابل دشمنان سرخم نکنیم.

وی افزود: شهدا با برخورداری از روحیه ایثار و شهادت باتوکل بر خدا و تاسی به حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران باوفای آن حضرت لباس رزم بر تن کرده و به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شدند تا از ناموس و خاک ایران دفاع و حراست کنند.

نیک‌بین گفت: شهدا بدون هیچ چشم‌داشتی مقابل دشمنان شجاعانه ایستادند و سینه خود را سپر کردند تا امروز مردم ایران اسلامی در سایه آرامش و امنیت زندگی کنند.

وی تاکید کرد: امروز آحاد جامعه در قبال شهدا این وظیفه را دارند که در مسیری که آن‌ها پیش‌روی ملت قرار دادند حرکت کنند چراکه امنیت امروز کشور مرهون و مدیون ازخودگذشتگی شهداست.

نماینده مردم شهرستان‌های بردسکن، کاشمر و خلیل‌آباد بیان داشت: این شهید والامقام، گمنام نیست بلکه نزد خداوند شناخته شده است و مزار او و سایر شهدا به‌عنوان دارالشفا و امامزدگان عشق هستند که ما را در قیامت مورد شفاعت قرار می‌دهند لذا باید به‌گونه‌ای زندگی کنیم که فردای قیامت شرمنده شهدا نشویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار