مدیر تربیت بدنی سپاه امام رضا (ع):

مشهد میزبان مرحله پایانی مسابقات فوتسال لیگ مقاومت در استان خواهد بود

«مشمول» گفت: در ایام گرامیداشت سالگرد شهادت سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» مرحله پایانی مسابقات فوتسال لیگ مقاومت بسیج استان خراسان رضوی به میزبانی تربیت بدنی سپاه امام رضا (ع) در مشهد برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۶۳۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲ - 25December 2022

مشهد؛ میزبان مرحله پایانی مسابقات فوتسال لیگ مقاومت در استان خواهد بودبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ پاسدار «عباس مشمول» مدیر تربیت بدنی سپاه امام رضا (ع) با تاکید بر تقویت و توسعه ورزش در سطوح مختلف همگانی و قهرمانی و ایجاد الگوی طراز اسلامی، اظهار داشت: بیش از 20 تیم در دور مقدماتی مسابقات فوتسال لیگ مقاومت بسیج استان خراسان رضوی با هم به رقابت پرداختند که پس از جدالی سخت و نفس گیر تیم شهرهای سبزوار، مه‌ولات، خوشاب و تایباد به دور نهایی لیگ بسیج صعود کردند.

مدیر تربیت بدنی سپاه امام رضا (ع) با اشاره به اینکه مرحله پایانی این مسابقات به میزبانی مشهد مقدس و تربیت بدنی سپاه امام رضا(ع) در ایام گرامیداشت سالگرد شهادت سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» برگزار خواهد شد، گفت: در این دوره از مسابقات به تیم اول 80 میلیون ریال، تیم دوم 50 میلیون ریال و تیم سوم 30 میلیون ریال اهدا خواهد شد. علاوه بر این موارد؛ به تیم اخلاق این دور از مسابقات نیز با در نظر گرفتن شرایط و ملاحظات و پس از اعلام نظر عوامل اجرایی مبلغ 40 میلیون ریال به همراه تشویق فرمانده و مسئول تربیت بدنی ناحیه؛ جایزه اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها