رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

هفته بصیرت یادآور میثاق امت با ولایت است

حجت‌الاسلام «سلطانی» گفت: نهم دی تجلی حمایت همه جانبه مردم از اصل انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی ایران و جایگاه ولایت فقیه است؛ بر همین اساس بزرگداشت این حماسه پاسداشت مجاهدت آحاد جامعه است.
کد خبر: ۵۶۴۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴ - 28December 2022

هفته بصیرت یادآور میثاق امت با ولایت استحجت‌الاسلام «سید محمد سلطانی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در مشهد ضمن اشاره به مناسبت‌های مختلف و پیش رو در دی‌‌ از جمله؛ ایام فاطمیه و تشییع پیکر شهدای گمنام، هفته بصیرت و نیز سالگرد سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همراهان شهیدش اظهار داشت: مناسبت‌هایی که به صورت ملی در تقویم تاریخ ثبت و ضبط شده است؛ ریشه در دین اسلام دارد و این ایام سرمایه‌های کشور محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه قریب به ۱۴ از واقعه کربلا می‌گذرد و یاد این واقعه جز با همت مردم زنده و ماندگار نشده است، افزود: هفته بصیرت یادآور میثاق امت با ولایت است که تجلی آن در روز نهم دی است. در این روز ما شاهد حمایت همه جانبه مردمی از اصل انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی ایران و جایگاه ولایت فقیه بودیم که بزرگداشت چنین روزی را باید قدرشناسی کرد و ارج نهاد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان داشت: یکی از سرمایه‌های ارزشمند و بی‌نظیر؛ بزرگداشت روز سیزدم دی، سالروز شهادت سیدالشهدای مقاومت است؛ بر همین اساس باید ضمن انتقال سیره این شهید والامقام به نسل‌های نوجوان و جوان، خدمات این مرد بزرگ به اسلام، مسلمین، کشورهای منطقه و حتی جهان بشریت را تبیین کرد.

این مسئول در پایان با تأکید بر خروج برنامه‌های گرامیداشت مناسبت‌های پیش‌رو از حالت تکراری و یا اصطلاحاً کلیشه‌ای گفت: از آنجایی که امسال ایام فاطمیه و تشییع پیکر شهدای گمنام مقارن شده است با هفته بصیرت و روز جهانی مقامت؛ در این زمینه باید از افراد صاحب نظر، دلسوز، اهل فن، خبره و کارشناس دعوت کرد تا افراد جدید و دارای نبوغ از مراکز مختلف فرهنگی و هنری مثل صداوسیما، مطبوعات، خبرگزاری‌ها، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، هیئات مذهبی، تشکل‌های دینی و اسلامی را به میدان بیاورند تا ضمن به‌زورسانی برنامه‌های گذشته؛ امسال شاهد برگزاری برنامه‌های جدیدتری باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار