مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی:

فتنه درهم تنیده سال ۸۸ در یوم‌الله ۹ دی ماه به زباله‌دان تاریخ فرستاده شد

سردار یوسفعلی‌زاده گفت: فتنه درهم تنیده سال ۸۸ در یوم‌الله ۹ دی به زباله‌دان تاریخ فرستاده شد. کسانی که آمده بودند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ساقط کنند و اصل نظام را نشانه گرفته بودند؛ در اقیانوس بصیرت امت به خشم آمده و غرق شدند.
کد خبر: ۵۶۴۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸ - 30December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی امروز در اجتماع بزرگ مردم شهر طرقبه به مناسبت پاسداشت حماسه ۹ دی و نیز وداع با پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس حضور پیدا کرد.

سردار یوسفعلی‌زاده ضمن گرامیداشت ایام حماسه ۹ دی و شهادت سردار دلها؛ سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» با اشاره به پیشینه پرافتخار مردم طرقبه شاندیز در سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دوران دفاع مقدس اظهار داشت: مردم شهرستان طرقبه شاندیز خدمات بسیار خوب و شایسته و حضور با انگیزه، با معرفت و با بصیرت در همه میادینی که نیاز به حضور بوده است؛ داشته اند و امروز هم این حضور را دارند. بر خود لازم می دانم به عنوان یک سرباز کوچک از شما تشکر کنم چراکه شما مردم بر عهدی که بستید؛ هستید. خداوند شما را بر این عهد مستدام، پابرجا و مقاوم باقی نگه دارد.

وی در ابتدای سخن خود در تشریح و تبیین تاریخ انقلاب اسلامی ایران گفت: از روزی که انقلاب شکوهمند اسلامی و نهضت امام خمینی(ره) در عصر جدید از سال ۴۲ آغاز شده است مرکز ثقل مخالفت، دشمنی، تهدید، تهاجم و توطئه بر علیه راه و آرمان امام راحل، شیطان بزرگ یعنی آمریکا بوده است. این شیطان بزرگ اعوان، انصار، رهروان و یا پیروانی دارد اما امام (ره) عزیز خطاب به امت فرمودند: «هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید که شیطان بزرگ آمریکا است».

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با اشاره به اینکه شیطنت‌ها و نیز دشمنی‌های کینه‌توزانه و توام با غضب آمریکا در بستر زمان دائما خودش را نشان داده است، در ادامه افزود: اگر بخواهیم نمودها، مصادیق و عرصه‌هایی که این دشمنی‌ها صورت گرفته است را نشان دهیم این موارد بسیار و از حد شمارش خارج است چون که لحظه‌ای بر عمر این نهضت پربرکت نگذشته که دور از دشمنی‌های این دشمن قدار و زخم خورده نباشد.

 وی بیان کرد: در کشور جمهوری اسلامی ایران به طور متوسط هر یک سال یا هریک سال و نیم انتخابات برگزار می شود و مردم هم برمبنای قوانین جاری کشور به عنوان اینکه از حق خود استفاده کرده باشند و به این تکلیف شرعی عمل کنند در انتخابات شرکت می‌کنند.

سردار یوسفعلی‌زاده همچنین درباره سیر قانونی انتخابات ریاست جمهوری در ایران گفت: در طول این سال‌ها همیشه انتخابات برقرار بوده و مردم گزینه های مورد نظر خود را بدون تحمیل و اجبار در کمال آزادی و در چارچوب مقررات کشور انتخاب می‌کنند و هر کس اکثریت آرای ملت را کسب کند پس از تنفیذ رهبر معظم انقلاب اسلامی مشروعیت یافته و اجازه پیدا می‌کند که بر کرسی‌های مدیریتی جامعه و نظام تکیه کند و در چارچوب قوانین کشور اعمال اختیار و قدرت داشته باشد.

وی در تشریح ابعاد مختلف فتنه سال ۱۳۸۸ یادآور شد: در سال ۸۸ نیز همین انتخابات برگزار و مبنای تحرکات و فتنه عظیم آن سال  از یک تهاجم رسانه‌ای سنگین شروع شد که در کف میدان افراد فریب خورده و آلت دست دشمن نقش‌آفرینی کردند. بزرگترین معضل آن مقطع و زمان همین بود که برخی از مردم گمان کردند حقی ضایع شده و در واقع برای دفاع از یک مظلوم به زعم خود به میدان آمدند؛ در صورتی که اصل موضوع دروغ بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در ادامه صحبت­‌های خود تأکید کرد: هنوز انتخابات تمام نشده بود و ساعات انتخابات نیز به سمت پایان شب در حال تمدید شدن بود تا ادامه آرای مردم جمع‌آوری شود. در همین حین؛ یکی از نامزدها و ستادهای انتخاباتی‌اش گفتند: براساس بررسی هایی که انجام دادیم با اختلاف خیلی زیاد برنده انتخابات ما هستیم! بعد هم به ستادهای انتخاباتی و عوامل خود دستور دادند که دیگر نگذارید این حق مسلم ما پایمال شود.

وی با اشاره به اینکه آن نامزد و ستادهای انتخاباتی‌اش سوار بر یک دروغ بزرگ شده بودند، افزود: یک نفر دروغ گفت و یک جریانی این دروغ را پرواز داد و پرداخت کرد و بعد هم این دروغ بر موج رسانه‌های نظام سلطه سوار شد و همین آمریکای جنایتکار و ایادی منطقه‌ای این طور وانمود کردند که نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران جفاکارند و حق مظلومی دارد پایمال می‌شود.

سردار یوسفعلی‌زاده با بیان اینکه ریشه دشمنی‌های آمریکا و ایادی منطقه‌ای در واقع به بهانه دروغ انتخاباتی بود، تاکید کرد: ایادی و عوامل کف میدان هم کسانی هستند که معمولا در این‌طور مواقع در غبار فتنه گم می شوند و دست به رفتارهایی می‌زنند که حداقل عاقلانه نیست و حداکثر آن هم ممکن است خائنانه و معاندانه باشد تا جاده دشمن کاملا هموار شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در تشریح بصیرت امت حزب الله ایران گفت: ابعاد دشمنی و فریب خوردگی فتنه گران آنقدر آشکار شد که امت حزب الله در واقع همانند یک دریای خروشان به جوش آمد، در سراسر ایران اسلامی وارد میدان شد و در تمام شهرها و آبادی ها اراذل و اوباش سیاسی و فتنه‌گران را همچون خس و خاشاک و کفی بر روی آب به کنارها رانده و از صحنه خارج کردند.

وی با تاکید بر اینکه روز ۹ دی؛ روز بصیرت و تجدید میثاق با ولایت است، اظهار داشت: این روز تاریخی و ماندگار در کارنامه امت حزب الله ثبت و ۹ دی به روزی تبدیل شد که یک بیمار از درون جامعه درمان شده است. بنا به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی این فتنه مانند یک بیماری بود که هشت ماه به جان ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران افتاد و در جای جای جامعه خودش را نشان داد. آدم هایی که در مقاطع زمانی خاصی کارنامه و خدماتی داشتند؛ عامل پخش دروغ های دشمن شدند به بیان دیگر؛ مدعیان نظام جمهوری اسلامی ایران، به جای اینکه یقه شیطان بزرگ را بگیرند به پشتیبانی شیطان بزرگ یقه امت اسلامی و نظام را گرفته بودند.

سردار یوسفعلی‌زاده اضافه کرد: ما فتنه درهم تنیده سال ۸۸ را در یوم الله ۹ دی به زباله‌دان تاریخ فرستادیم. کسانی که آمده بودند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ساقط کنند و اصل نظام را نشانه گرفته بودند در اقیانوس بصیرت امت به خشم آمده و غرق شدند.

وی با اشاره به اینکه در هر یک از عرصه‌هایی که دشمن به میدان می‌آید و ایادی و عواملش را وارد می‌کند هم خسارت وارد می‌کند و هم فرصت ایجاد می‌کند، تصریح کرد: خسارت‌ها را مردم به یاد دارند اما فرصت‌ها هم از دل همین تهدیدها بیرون می‌آید. هر یک از این تهدیدها، توطئه‌ها و تهاجم‌های دشمن که دفع می‌شود فرصتی ایجاد می‌کند تا بازنگری و بررسی کرده و خودمان را دوباره براساس تحلیل منطقی از محیط‌مان تعریف کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با اشاره به فتنه و جنگ ترکیبی دشمن در ماه‌های اخیر گفت: فتنه ترکیبی که از اواخر شهریورماه سال جاری شروع شد و تا هفته های اخیر ادامه داشت در واقع امتداد دشمنی‌های آمریکا، صهیونیست، مرتجعین منطقه، منافقین دربه‌در، بقایای سلطنت‌طلب دربه‌در و خلاصه سیلی‌خورده‌ها از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. این‌ دشمنان هر از چند گاهی یک بهانه‌ای می‌سازند. در آن زمان بهانه انتخابات بود و در این زمان بهانه هایشان بار شعار «زن، زندگی ازادی»؛ فوت مهسا امینی، دفاع از دختر کرد، دفاع از دختر بلوچ و بهانه های از این دست، هست.

وی با اشاره به اینکه جمعیت ملت ایران بیش از ۸۰ میلیون نفر است، تأکید کرد: درون این ملت همه اقوام عزیز هستند و همه آنها زیر سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با شرف، امنیت، اقتدار و افتخار زندگی می‌کنند. لازم نیست در‌به‌درهای آواره در آن طرف دنیا از دختران، مادران، پسران و فرزندان این مرز و بوم به دروغ دفاع کنند، اشک تمساح بریرند و بر علیه نظام مظلوم و سربازان بی‌ادعا و گمنامش بیانیه و اطلاعیه اجرا کنند.

سردار یوسفعلی زاده با بیان اینکه ما در این کشور بر تن خودمان از دشمن هزاران زخم داریم و دائما تحت تحریم، تهاجم و ترور هستیم، افزود: دشمنان دائما اموال بلوکه شده ما را زهرجان می کنند. آنها دائما برعلیه ما گفتند، می‌گویند و خواهند گفت؛ اما مهم این است که ما گوش‌مان به اراجیف دشمنان بدهکار نباشد. دشمنان احمق ما فکر کردند باساختن هزاران دروغ می‌توانند نظام جمهوری اسلامی ایران را ساقط کنند و قدرت، قابلیت و ارزش و قداست شهیدان را بشکنند. آنها امروز باید ببینند که پیکر شهدای گمنام شهر به شهر رفته و مردم به زیارت آنها آمدند، آیا کسی می‌تواند مِهر این سربازان فداکار و بی ادعا را که هنوز هم نام‌شان پیدا نیست را از دل این مردم بیرون ببرد؟!

وی با اشاره به دروغ پردازی های معاندین از جنایت داعش در سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران گفت: اظهارات هم‌دستان کسی که در حرم شاهچراغ شیراز جنایت کرد را دیدید و شنیدید. اما از آن طرف؛ هزاران دروغ ساختند که این جنایت را خود نظام کرده است باوجود اینکه داعش رسما اطلاعیه داد که کار آنهاست، حتی فیلم جنایتکار تروریست را پخش کردند که پیمان بسته بود این جنایت را انجام دهد باز هم دست بردار نبودند، دشمن همواره دروغ می‌گوید. دشمنان با تدارک یک جنگ ترکیبی در تلاشند تا مانع از حرکت این نظام رو به پیشرفت، ترقی و حرکت به سمت آرمان‌ها و قله‌ها بشوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در تشریح و تبیین جنگ ترکیبی تدارک دیده شده بر ضد ملت ایران عنوان کرد: جنگ ترکیبی یعنی بهره‌گیری از همه ابزارهای قدرتی که در اختیار دارند. از جمله قدرت‌هایی مثل رسانه، پول، اقتصاد، دلار، امکانات نظامی، عوامل نیابتی و همین اعزام تروریست‌ها. جنگ ترکیبی یعنی استفاده از هر ظرفیتی که در اختیار است. لذا در برابر جنگ ترکیبی باید مقاومتِ فعال کرد؛ یعنی به میدان آوردن همه ظرفیت‌هایی که می‌شود با تکیه بر آن ایستاد. وقتی دشمن با همه توان آمده است باید با همه توان در برابرش ایستاد. نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان داده است که می‌تواند بایستد و شعار «ما می‌توانیم» در تمام میدان‌ها قابل  پیاده شدن است.

وی با اشاره به اینکه سپهبد سلیمانی وصیت کرد که گوش‌ و چشم‌تان به دهان این حکیم دلسوز و مظلوم باشد، متذکر شد: کسانی مثل مسیح علی‌نژاد، مریم رجوی، رضا پهلوی سه ربع و یک ربع و افرادی از این دست؛ برای شما  نه خیر می‌خواهند، نه آزادی، نه آبادی، نه پیشرفت و نه عزت. آنچه خدا برای مومنان از عزت و سربلندی و قدرت و افتخار خواسته است در گرو اطاعت ما از ولی است. امتی که دست در دست امام بدهد هیچ دشمنی حتی آمریکای شیطان بزرگ اگر قدرتش هم ده برابر قدرت فعلی شود؛ غلطی نمی‌تواند بکند‌.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار