نماینده ولی فقیه در سپاه:

حضرت زهرا (س) پرچمدار جهاد تبیین/ انقلاب اسلامی مرگ تدریجی دشمن را رقم زده است

حجت‌الاسلام «حاجی‌صادقی» گفت: تاریکی فتنه ۸۸ مردم را از درک واقعیت‌ها غافل نکرد و دست‌های دشمنان آنان را فریب نداد، ملت ما این را از فاطمه (س) یاد گرفته‌اند چراکه این بانوی بزرگوار خود پرچمدار جهاد تبیین است.
کد خبر: ۵۶۴۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰ - 29December 2022

حضرت زهرا (س) پرچمدار جهاد تبیین/ انقلاب اسلامی مرگ تدریجی دشمن را رقم زده استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در آستانه فرارسیدن نهم دی روز بصیرت، همایش حوزویان با عنوان «سلوک انقلابی و بصیرت ماندگار» با حضور حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و جمعی از طلاب مدارس علمیه مشهد امروز در مدرسه عالی نواب برگزار شد.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در این همایش با تأکید بر اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با فتنه‌های مختلفی مواجه بوده‌ایم، اظهارداشت: مردم ایران اسلامی با مقاومت خود در برابر فتنه‌های دشمن آبدیده شده‌اند و به فضل الهی انقلاب اسلامی فتنه‌های دشمنان را ناکام گذاشته است.

وی افزود: حرف امروز دشمن این است که گرچه انقلاب اسلامی ایران فراز و نشیب داشته اما هیچ گاه متوقف نشده بلکه مرگ تدریجی دشمنانش را رقم زده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به فتنه ۸۸ گفت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی طراحی این فتنه توسط دشمن ۱۰ سال به طول انجامید که بصیرت و ولایتمداری مردم این تهدید دشمن را به فرصت تبدیل کرد.

حاجی‌صادقی از حرکت انقلابی و خودجوش مردم در شکست توطئه و فتنه در نهم دی ۸۸ از ۹ دی ماه به عنوان روز تجلی بصیرت و قدرت ملت ولایتمدار ایران یاد کرد و ابراز داشت: نهم دی چند ویژگی داشت اول آنکه حرکت مردم در این روز خودجوش بود و دوم اینکه این فتنه تبدیل به فرصتی جدید برای انقلاب اسلامی بود.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران فتنه سال ۸۸ را فراموش نکرده و برنامه‌‌ریزی دشمنان را در اجرای فتنه‌‌های دیگردخنثی کرده‌‌اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تأکید کرد: تاریکی فتنه ۸۸ مردم را از درک واقعیت‌ها غافل نکرد و دست‌های دشمنان آنان را فریب نداد، ملت ما این را از فاطمه (س) یاد گرفته‌اند چراکه این بانوی بزرگوار خود پرچمدار جهاد تبیین است.

حاجی صادقی با اشاره به اینکه مردم ۱۲ سال قبل به فتنه‌‌ای تیر خلاص زدند که طراحی آن بیش از ده سال طول کشیده بود و حتی نام آن در سال ۸۴ توسط یکی از سناتورها در مجلس سنای آمریکا عنوان شده بود، تصریح کرد: مردم این فتنه سنگین را که اسناد آن بیش از ۹ جلد است در نهم دی تبدیل به فرصت کردند.

وی بیان داشت: دشمنان به خیال خام خود با فتنه‌ای که ۲۰۰ روز طول کشید و برای مردم دردسر درست کردند، خواستند تیر خلاص به باورهای ما بزنند ولی نمی‌‌دانستند امام حسین (ع) برای ما خط قرمز است؛ کسانی که بازیچه دست استکبار شدند، به پرچم اهل‌‌بیت (ع) جسارت کردند و مردم به آن‌ها جواب دادند. استکبار امروز هم بداند که این مردم همان مردم روز نهم دی هستند و پیروز هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان داشت: استکبار و آمریکا بداند که آن زمان که تصور می‌‌کردند که می‌‌توانند چراغ انقلاب اسلامی را خاموش کنند تمام شده و امروز مردم و دولت و مسئولان ما همه تحت هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی آماده‌‌اند تا کشور را بسازند و آباد کنند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم با پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس وداع کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار