بیانیه حوزه علمیه بناب؛

اهانت‌های نشریه «شارلی ابدو» نشانگر استیصال جبهه استکبار است

حوزه علمیه بناب در بیانیه‌ای با محکومیت اقدام موهن نشریه «شارلی ابدو» عنوان کرد: این اهانت‌ها نشانگر استیصال و آخرین تلاش‌های مذبوحانه‌ی خفاش صفتانی است که نور ساطع اسلام بر کوری‌شان افزوده و تمام هستی‌شان را در معرض خطر قرار داده است.
کد خبر: ۵۶۶۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶ - 08January 2023

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب با صدور بیانیه‌ای اقدام هتاکانه نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» در انتشار کاریکاتورهای توهین‌آمیز نسبت به ساحت مقام شامخ ولایت و روحانیت و مقدسات دینی، محکوم کرد. در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ کَفَرُوا مُعْجِزِینَ فِی الْأَرْضِ وَ مَأْواهُمُ النَّارُ وَ لَبِئْسَ الْمَصِیرُ

خبر تاسف بار اهانت بی‌شرمانه و اسائه‌ی ادب و توهین غیر انسانی مدعیان دروغین انسانیت به ساحت رهبر مقتدر مستضعفین جهان، سکان‌دار انقلاب اسلامی ایران و زعیم بزرگ شیعه حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (دام‌ظله‌الوارف) قلب مسلمانان آزاده و دلدادگان به آزادگی و انسانیت را به درد آورد.

هر چند این گونه اهانت‌ها از امثال این رسانه‌های صهیونیستی که سابقه‌ی آلوده‌تر اهانت به پیامبر رحمت و رسول مهربانی را نیز در پرونده‌ی کثیف خود دارد امری تعجب برانگیز نبوده و یگانگی جبهه‌ی انقلاب اسلامی با حکومت نبوی را بیش از پیش نمایان می‌کند، لکن نشانگر استیصال و آخرین تلاش‌های مذبوحانه‌ی خفاش صفتانی است که نور ساطع اسلام بر کوری‌شان افزوده و تمام هستی‌شان را در معرض خطر قرار داده است.

ما ضمن عرض تسلیت خدمت ولی‌الله‌الاعظم ارواحنا فداه و جامعه‌ی اسلامی و آزادی خواهان بشر، این حرکت غیر انسانی را محکوم کرده اقدام فوری و مناسب را از دستگاه دیپلماسی ایران و همه کشورهای اسلامی خواهانیم.

امام جمعه، مدیریت، اساتید و طلاب حوزه علمیه بناب

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها