مشاور رئیس کمیته امداد امام خمینی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

بهره‌گیری از ظرفیت روحانیون و گروه‌های جهادی برای خدمت‌رسانی به مردم

حجت‌الاسلام هرمزی بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت روحانیون و گروه‌های جهادی برای خدمت‌رسانی به مردم تاکید کرد.
کد خبر: ۵۶۷۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۴ - 14January 2023

بهره‌گیری از ظرفیت روحانیون و گروه‌های جهادی برای خدمت‌رسانی به مردمحجت‌الاسلام والمسلمین حسن هرمز مشاور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اقدامات حوزه‌های علمیه برای خدمت به محرومان و نیازمندان، اطهار داشت: گفتمان خدمت فرصتی برای محکم کردن پایگاه اجتماعی روحانیون و توجه به زحمات مخلصانه و صادقانه گروه‌های جهادی است.

حجت‌الاسلام هرمزی با بیان اینکه برگزاری جشنواره گفتمان خدمت برای ارائه بخشی از خدمات روحانیون و فعالیت‌های بسیار ارزشمند آن‌ها در امورات اجتماعی است، ادامه داد: روحانیون در زمان شیوع بیماری کرونا و تهیه بسته‌های معیشتی، اشتغال‌آفرینی و کارآفرینی و انجام کار‌های تبلیغی فرهنگی بسیار موثر عمل کردند و این اقدامات بسیار ستودنی و ارزشمند است.

مشاور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت روحانیون و گروه‌های جهادی و تبلیغی و مراکز نیکوکاری و تقویت آن‌ها به منظور ارائه خدمات به مردم تاکید کرد و گفت: یکی از اهداف این جشنواره گفتمان‌سازی خدمت است.

وی خاطرنشان کرد: پس از برگزاری جشنواره گفتمان در دیگر استان‌ها، گروه‌های برتر این جشنواره انتخاب و برای شرکت در جشنواره کشوری معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار