نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

حمله به تأسیسات نظامی خللی به برنامه‌های ایران وارد نمی‌کند/ در حوزه صنایع دفاعی روز‌به‌روز قوی‌تر خواهیم شد

رشیدی کوچی گفت: اقداماتی از قبیل حمله پهپادی به مجتمع‌ها و مراکز نظامی جمهوری اسلامی ایران هیچ خللی در برنامه‌های کشورمان ایجاد نمی‌کند.
کد خبر: ۵۶۹۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۰ - 30January 2023

حمله به تأسیسات نظامی خللی به برنامه‌های ایران وارد نمی‌کند/ در حوزه صنایع دفاعی روز‌به‌روز قوی‌تر خواهیم شد«محمدرضا رضایی کوچی» نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به حمله ناموفق پهپادی به یک مجتمع نظامی وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: حوزه نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران به لطف خدا و رشادت‌های نیروهای مسلح بسیار مستحکم و باصلابت است.

رضایی کوچی تصریح کرد: اقداماتی از قبیل حمله پهپادی به مجتمع‌ها و مراکز نظامی جمهوری اسلامی ایران خللی به برنامه‌ها و روند نیروهای مسلح ایران وارد نمی‌کند.

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تلاش دشمن این است که ناامیدی در بین مردم و حاکمیت ایجاد کند و با یک جو روانی منفی اذهان جوانان را مخدوش کند، اما بنده به عنوان یک نماینده مردم ایران در مجلس شورای اسلامی با قدرت عرض می‌کنم که اقداماتی از قبیل حمله پهپادی به مجتمع نظامی هیچ خللی در برنامه‌های ایران ایجاد نمی‌کند.

وی افزود: ما در مسیری قرار داریم که در حوزه صنایع دفاعی و نظامی روز به روز قوی‌تر و توانمند‌تر خواهیم بود.

رضایی کوچی با اشاره به اینکه ما طی سال‌های اخیر با مشکلات حفاظتی و امنیتی در تأسیسات هسته‌ای و نظامی مواجه بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: دراین‌باره دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و حفاظتی باید نظارت و اقدامات جدی خود را افزایش دهند تا افراد جاسوس یا کسانی که فریب دشمن را می‌خورند، نتوانند برنامه‌های دشمن را پیش ببرند.

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طبیعی است در چنین شرایطی نظارت‌ها و کنترل‌ها باید افزایش پیدا کند، همچنین افرادی که صلاحیت حفاظتی و امنیتی لازم را ندارند، نباید در دستگاه‌ها و نهادهای مهم و استراتژیک کشور حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار