حماس:

سیطره قسام بر کوادکوپتر صهیونیستی پیروزی بزرگی برای مقاومت است

اسماعیل رضوان گفت: تصرف کوادکوپتر رژیم صهیونیستی توسط گردان‌های قسام ضربه بزرگی به این رژیم و پیروزی بزرگی برای مقاومت است.
کد خبر: ۵۷۰۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱ - 30January 2023
سیطره قسام بر کوادکوپتر صهیونیستی، پیروزی بزرگی برای مقاومت استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، «اسماعیل رضوان» یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی «حماس» اظهار داشت: سیطره گردان‌های قسام بر کوادکوپتر صهیونیستی در جریان تجاوز اخیر به نوار غزه، ضربه امنیتی بزرگی به دشمن صهیونیستی و پیروزی دیگری برای مقاومت فلسطین است.

رضوان افزود: گردان‌های قسام با سیطره بر این کوادکوپتر، دستاوردی دیگر کسب و ضربه امنیتی بزرگی به دشمن صهیونیستی وارد کرد و با این کار، آسمان غزه را به روی هواپیماهای رژیم صهیونیستی بست.

این رهبر فلسطین ادامه داد: تصرف این کوادکوپتر و دستیابی به اطلاعاتی مهم و حساس در مورد دشمن، بیانگر موفقیت این گردان‌ها در نفوذ به نهادهای نظامی صهیونیستی است و این نشانگر ضعف و سستی این نهادهاست.

وی با بیان اینکه موفقیت‌های پی در پی قسام بیانگر ابداع و نوآوری مقاومت فلسطین است، خاطرنشان کرد: دشمن صهیونیستی در مقابله با ابتکارات و نوآوری‌های مقاومت ناکام مانده است.

اسماعیل رضوان با تاکید بر اینکه دشمن جنایتکار صهیونیستی سست‌تر از خانه عنکبوت است، از گردان‌های قسام به خاطر این دستاورد بزرگ تقدیر کرد.

گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» پیشتر اعلام کرد که با تصرف یک کوادکوپتر به اطلاعات حساسی از دشمن صهیونیستی دست یافته است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار