۴۴ سال افتخار/

تجدید میثاق با ولایت به مناسبت دهه فجر در آذرشهر

ویژه برنامه میثاق با ولایت و دیدار با امام جمعه آذرشهر و تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا با حضور مسئولان ادارات، خانواده شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم، در مسجد حاج کاظم این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۰۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴ - 02February 2023

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، امام جمعه آذرشهر در این آیین ضمن تبریک ۴۴ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی گفت: همین روحیه ایثار، شجاعت، اعتقادبه خدا، اخلاص، فداکاری و مقاومت بود که به امام راحل جرات داد تا در مقابل دشمنان تا آخر ایستادگی کند.

حجت الاسلام «امین رشتبری» خاطر نشان کرد: برنامه های دهه فجر بستری مناسب برای تبیین و بیان آثار و برکات انقلاب، چرایی ، انگیزه و نیروی محرکه مردم در تشکیل انقلاب، کارآمدی و دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف برای نسل جوانان امروز است.

فرمانده سپاه آذرشهر نیز در ابتدای مراسم، انقلاب اسلامی را حرکتی بی نظیر در تاریخ کشور دانست و گفت: سند افتخار شهرستان آذرشهر، تقدیم ۱۴ شهید انقلاب و ۴۰۰ شهید دفاع مقدس و آیات عظام شهیدان مدنی و غفاری (ره) در راه اسلام و این انقلاب است و به آن افتخار می‌کند.

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان آذرشهر اجرای بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در قالب ۲۰ کمیته را از برنامه ستاد دهه فجر امسال این شهرستان عنوان و بیان کرد: نواختن زنگ انقلاب در مدارس، رژه موتورسواری، استقبال از آفتاب، دیدار با ائمه جمعه، برگزاری میز‌های خدمت، افتتاح طرح‌های عمرانی، گلباران مزار شهدا، از جمله برنامه‌هایی است که در این دهه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار