۴۴ سال افتخار/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

پایبندی به اصول، رمز تداوم انقلاب اسلامی/ بسیج در حفظ دستاوردهای نظام مقدس اسلامی ثابت قدم است

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: انقلاب اسلامی ۴۴ سال که بر مبانی و اصول خود ثابت قدم مانده و آمریکا، ایادی منطقه‌ای، مزدوران فراری و نفوذی‌ها در خلال این ایام برای جوگیری از گسترش انقلاب اسلامی از هیچ اقدامی فروگذار نبودند ولی راه به جایی نبردند چراکه امت حزب‌الله روز به روز قوی‌تر شده‌اند و در مقابل، دشمن ضعیف‌تر شده است.
کد خبر: ۵۷۲۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸ - 08February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی امروز در نشست بصیرتی ویژه بسیجیان حوزه هفت ریحانه‌النبی مشهد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی به رغم میل نظام سلطه به پیروزی رسید و نظام مقدس اسلامی تشکیل شد، نظامی که کارآمدی دارد و پاسخگوی مسائل است و خوداتکاست و در همه عرصه‌های پیشتازی می‌کند. این پیشرفت‌ها و ایستادگی در برابر انواع تهاجمات برای نظام سلطه بسیار کُشنده است.

وی افزود: در دنیای امروز، جمهوری اسلامی برای آمریکا دشمن‌ترین دشمن است چراکه اضمحلال نظام سلطه جزو مبانی انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

این مسئول یادآور شد: انقلاب اسلامی ۴۴ سال که بر مبانی و اصول خود ثابت قدم مانده و آمریکا، ایادی منطقه‌ای، مزدوران فراری و نفوذی‌ها در خلال این ایام برای جوگیری از گسترش انقلاب اسلامی از هیچ اقدامی فروگذار نبودند ولی راه به جایی نبردند چراکه امت حزب‌الله روز به روز قوی‌تر شده‌اند و در مقابل، دشمن ضعیف‌تر شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: باید هوشیار باشیم و در مسیر حفظ انقلاب اسلامی دچار غفلت و تزلزل نشویم و فریب دشمن را نخوریم.

وی تأکید کرد: جنگ امروز که دشمن علیه جمهوری اسلامی آغاز کرده جنگ ترکیبی و شناختی است. عملیات مقابل به مثل مردم ایران اسلامی جهاد تبیین، روشنگری و بیان حقایق و کارآمدی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

یوسفعلی‌زاده بیان داشت: به کوری چشم دشمنان نظام مقدس اسلامی، این جاده که با خون شهدا همواره شده تا صبح ظهور منجی، حضرت مهدی(عج) ادامه خواهد داشت.

این مسئول ادامه داد: در جامعه اسلامی شخص و شاخص وجود دارد. رهبر معظم انقلاب اسلامی طی چند ماه اخیر بارها صحبت کردند و به تبیین علل و چرایی تحولات پرداختند اقدام اخیر ایشان موافقت با عفو عده‌ای از محکومین حوادث امسال است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تصریح کرد: امام جامعه اسلامی در تصمیم‌گیری‌ها همه ابعاد را در نظر می‌گیرد لذا باید بر مدار مبانی حرکت کنیم و در برابر آنچه ولی فقیه تدبیر می‌کنند تسلیم باشیم و تشخیص و تدبیر ایشان را اصل بدانیم.

وی خاطرنشان کرد: در اغتشاشات سال جاری نظام سلطه به دنبال ساقط کردن نظام مقدس اسلامی بود و اگر این اقدام خصمانه راه به جایی نبرد و دشمن متحمل شکست شد به دلیل سعه صدر رهبر معظم انقلاب اسلامی و مدیریت ایشان بود لذا باید تلاش کنیم از امام جامعه جلوتر حرکت نکنیم.

یوسفعلی‌زاده افزود: حکیمی دلسوز و مشفق در رأس اداره امور است لذا نسخه نجات‌بخش تبعیت محض از رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

این مسئول ابراز داشت: بسیج مسیر خود را در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی طی می‌کند لذا در این مسیر باید ثبات قدم داشت و دچار خطا و ضعف در تحلیل نشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با بیان اینکه وقتی جبهه حق دارای انسجام باشد اگر عده‌ای به هر دلیل از مسیر حق منحرف شوند باز هم باز خواهند گشت، گفت: ضعف‌هایی که در جامعه وجود دارد در دوران همه مصلحین وجود داشته اما این ضعف‌ها نباید ما را از صراط مستقیم منحرف کند. باید ضمن تقویت نقاط قوت و افزایش انسجام جبهه حق، حرکت انقلابی خود را تقویت کرده و به آن افتخار کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار