انتشار سخنان منتشرنشده حاج قاسم سلیمانی در نسخه جدید مجله سوره

در پیش‌شماره دوم مجله سوره متن منتشرنشده سخنرانی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع فرماندهان سپاه آمده است.
کد خبر: ۵۷۲۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳ - 10February 2023

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، پیش‌شماره دوم مجله «سوره» به سردبیری سید علی سیدان منتشر شد. در این شماره به گزارشی از گفتار‌های حجج اسلام یزدان‌پناه، امینی‌نژاد و فلاح، بررسی گفتار‌ها درمورد سفر رئیس جمهور چین به عربستان، گزارشی از سخنرانی حجت‌الاسلام محسن قنبریان در باره جایگاه زن در نهضت و نظام محمدی را می‌خوانید. همچنین در این شماره از مجله سوره متن منتشر نشده سخنرانی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع فرماندهان سپاه آمده است.

انتشار سخنان منتشرنشده حاج قاسم سلیمانی در نسخه جدید مجله سوره

شرح سفری به کرمان در ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی، جستاری در شخصیت‌پردازی در رمان‌های انقلاب، روایت انقلاب اسلامی در سینمای ایران، سفرنامه سوریه، گفت‌وگوی با بهروز افخمی، درباره عنکبوت مقدس و سینمای فرنگ‌پسند، درباره لوپتو و دستاوردهایش، نگاهی به نقاشی قاب‌های آسمانی اثر عبدالحمید قدیریان از دیگر بخش‌های پیش‌شماره دوم این مجله است. مروری بر سبک زندگی، شخصیت و آثار استاد اسفندیار قره‌باغی، یادداشتی بر نوحه فاطمی حسین طاهری، مروری بر تز‌های شهید سیدمرتضی آوینی درباره ماهیت هنر، از دیگر موضاعاتی است که در این شماره به آن پرداخته شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این مجله به دکه‌های مطبوعاتی سطح کشور مراجعه کنند و یا به صفحه مجله سوره در پیامرسان‌های روبیکا، بله، ایتا، تلگرام و اینستاگرام پیام دهند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار