۴۴ سال افتخار/ مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز:

دانش آموزان با برنامه‌های متنوعی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شرکت می‌کنند

«حجرگشت» از دانش آموزان و عموم مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد و گفت: دانش آموزان با برنامه‌های متنوعی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۵۷۲۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱ - 10February 2023
دانش آموزان با برنامه‌های متنوعی در راهپیمایی 22 بهمن امسال شرکت می‌کنندبه گزارش خبرگزاری دفاع‌پرس از البرز، «علی حجرگشت» مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز ضمن دعوت از دانش آموزان، فرهنگیان و اولیای دانش آموزان به حضور گسترده در چهل و چهارمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی  اظهار داشت: مردم سر فراز ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی فردا بار دیگر  با آرمان های امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان خواهند گرد.
 
وی با تاکید بر اینکه دانش آموزان ساعت ۹ شب ۲۱ بهمن فریاد الله اکبر را در آسمان البرز طنین انداز می کنند، تصریح کرد: دانش آموزان جشن انقلاب را در قالب نماهنگ، انیمیشن، موشن گرافی ، دلنوشته ،عکس نوشته، کلیپ پرچم، و سایر اشکال هنری انجام می دهند.
 
حجرگشت در ادامه افزود: دانش آموزان در آثار خود به نقش مهم مردم در پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی می پردازند و رویداد انقلاب را به زبان قلم و هنر به تصویر می کشند.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به بیانیه تشکل‌های دانش‌آموزی، بسیج و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان البرز برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، خاطرنشان کرد: دانش آموزان و فرهنگیان با مراسم های متنوعی در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور خواهند یافت.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار