از سوی انتشارات شهید کاظمی؛

خاطرات طنز یک طلبه از سفر‌های تبلیغی منتشر شد

کتاب «چشم حاج آقا» نوشته رضا کشمیری توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر و راهی بازار نشر شد.
کد خبر: ۵۷۲۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸ - 11February 2023

خاطرات طنز یک طلبه از سفر‌های تبلیغی به کتابفروشی‌ها آمدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، کتاب «چشم حاج‌ آقا»؛ مجموعه خاطرات طنز حجت‌الاسلام حسین جلالی از سفر‌های تبلیغی به قلم رضا کشمیری به تازگی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر و راهی بازار نشر شده است.

این کتاب در واقع روایت‌هایی است از آغاز طلبگی و ماجرای اولین تبلیغ حسین جلالی تا خاطرات جبهه و تا زمانی که به‌عنوان مسئول ستاد اعزام مبلّغ لشکر ۴۱ ثارالله فعالیّت می‌کند، ادامه پیدا می‌کند و ترکش شوخی‌های او حتی به تن فرمانده لشکر، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هم می‌نشیند.

وی چند سال بعد از پایان جنگ وارد مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) می‌شود و تحصیلات‌ خود را تا مقطع دکترای روان‌شناسی تربیتی ادامه می‌دهند. همزمان با تحصیل از سوی مرحوم علامه مصباح یزدی (ره) به‎عنوان مسئول دفتر انتخاب می‌شود و بیش از ۲۰ سال در آنجا خدمت می‌کنند.

در طول این سال‌ها، سفر‌های تبلیغی وی همیشه و در سراسر کشور برقرار بوده و ماجرا‌های شیرین و جذابی برای‌ وی اتفاق می‌افتد. روایت این ماجرا‌های طنزآمیز با نثری روان و جذاب در کتاب «چشم حاج آقا» به تصویر کشیده و در کنار مطالب درس‌آموز لبخند‌های عمیق به قلب و لب‌های مخاطب هدیه خواهد کرد

در بخشی از این کتاب آمده است:

«نماز را شروع کردیم. سوره حمد را کلمه کلمه خواندم و او تکرار کرد. ذوق‌زده رفتم سراغ خواندن سوره. تا کفواً أحد که رسید و او تکرار کرد، توی دلم گفتم: «به به خیلی خوب پیش میره، خدا کنه کسی هل نده نمازش خراب بشه. خدایا خودت کمک کن.»

گفتم: «خب حالا برو رکوع.»

پیرزن بدون اینکه سرش را بچرخاند، کجکی نگاهم کرد و گفت: «چشم حاج‌آقا!»

این کتاب در قطع رقعی و ۱۸۰ صفحه عرضه شده است.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار