۴۴ سال افتخار/ رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور:

حریت ملت ایران از برکات انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام «حاج‌علی‌اکبری» گفت: انقلاب اسلامی ملت ایران را از بردگی به حریت رساند و این نهضت بزرگ خاری در چشم دشمنان است و با گذشت ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، هر سال این قله رفیع‌تر و عزتمندتر می‌شود.
کد خبر: ۵۷۲۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱ - 11February 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «محمدجواد حاج‌علی‌اکبری» رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور امروز در اجتماع پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن که با حضور قشرهای مختلف مردم در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار داشت:  امروز جمهوری اسلامی ایران به قدرت بالنده‌ای تبدیل شده است که هر روز قوی و قوی‌تر می‌شود.

وی افزود: امروز در مرز‌های دانش جهانی حرکت می‌کنیم و در زیرساخت‌های امنیتی از مرحله بازدارندگی گذشته‌ایم و به مرحله ضربه اول رسیده‌ایم.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: خط اسلام ناب محمدی(ص) و علوی باید به عنوان راهبرد اساسی در میان ملت ایران دنبال شود و خون و پوست و استخوان این ملت باید با آل پیغمبر متحد شود تا ملت ایران زمینه‌ساز زمینه ظهور امام زمان(عج) شوند.

حاج‌علی‌اکبری ادامه داد: در عمق ساختار شخصیتی ملت ایران اتفاقات بزرگی در حال رخ دادن است تا برای روز بزرگ ظهور همه چیز فراهم شود.

امام جمعه موقت تهران یادآور شد: وقتی مسلمانان صدر اسلام بعد از بعثت نبوی از صراط مستقیم ولایت علوی و الهی خارج و گرفتار فتنه و خیانت شدند، مسیر تاریخ دگرگون شد و حجت‌های الهی برای صیانت از هویت اسلام ناب فداکاری کردند که اوج آن در عاشورا به تصویر کشیده شد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: قرآن کریم نیز بشارت داد جماعتی سازمان‌یافته و دارای هویت توحیدی و ایمانی به میان خواهند آمد و زمینه را برای تحقق وعده الهی و ظهور حضرت مهدی(عج) فراهم می‌کنند.

حاج‌علی‌اکبری بیان داشت: پیامبر اکرم(ص) نیز با سلمان این آینده را معرفی کرد و فرمودند هموطنان سلمان کسانی هستند که این کار را به سرانجام خواهند رساند و مسیر دیگری پیش روی تاریخ تعریف شد که باید چشم امید برای آینده به ایران باشد.

وی خاطرنشان کرد: آغاز جریان انقلاب از مشهد، درخشش مردم این سرزمین در جریان قیام گوهرشاد در برابر بی‌عفتی و جریان رضاخانی و این که مشهد محیط شنیدن صدای آذرخش انقلاب اسلامی یعنی نواب صفوی شد نشان داد در این منطقه اتفاقات بزرگی در حال رخ دادن است و حرم مطهر به نقش‌آفرینی ویژه خود می‌پردازد.

امام جمعه موقت تهران ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران مسیر تاریخ را تغییر داد و معبری به روی عصر ظهور گشود و از میانه ظلمات متراکم حاکم بر جهان که از یک سو جریان کمونیسم و از سوی دیگر کاپیتالیسیم بودند و بشریت را رو به اضمحلال می‌بردند مسیر را تغییر داد و عصر تازه‌ای به نام ایمان، قرآن، اسلام و اهل‌بیت آغاز کرد و این مهم با همت ایرانیان و با همان نشانه‌هایی که پیامبر(ص) فرموده بودند اتفاق افتاد.

حاج‌علی‌اکبری افزود: پس از انقلاب ایران، اینجا دیگر خاورمیانه نیست بلکه منطقه مقاومت اسلامی است و این انقلاب معادلات جهانی را به نفع مومنان و مظلومان تغییر داده است و جریان امپریالیسم آمریکایی در این ۴۴ سال هر روز رو به افول می‌رود و قدرت پوشالی در هم شکسته می‌شود.

وی تصریح کرد: امروز افول جریان آمریکایی بیشتر از هر زمان دیگری قابل درک است و مشکلات از داخل، آن‌ها را به نابودی می‌کشاند و رژیم صهیونیستی هم در وسط منطقه مقاومت در حال خفه شدن و از همه سو در محاصره نیروهای مومن حزب‌الله است و از درون در حال فروپاشی است که این توفیقات از فراز قله ۲۲ بهمن قابل مشاهده است.

امام جمعه موقت تهران گفت: امروز ملت ایران از آخرین فتنه فوق پیچیده دشمنان انقلاب اسلامی سربلند بیرون آمده و دشمن گرفتار خطای محاسباتی شده است. فتنه اخیر فرونشانده شد و هویت الهی انقلاب اسلامی از این فتنه به سلامت عبور کرد.

وی اضافه کرد: ملت ایران به این روشن‌بینی رسیده که هر کجا موفقیت حاصل شده نتیجه عمل به تدابیر امام امت بوده است و اگر نقطه‌ضعف‌هایی در بخش‌های مختلف اقتصاد و فرهنگ وجود دارد به دلیل غفلت از عمل به فرامین و تدابیر امام راحل و امام حاضر بوده است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: ملت ایران خود را صاحب انقلاب می‌داند و به آن دلبستگی مأموریتی آخرالزمانی دارد. امروز ملت ایران با حضور شورانگیز در راهپیمایی ۲۲ بهمن به وظیفه خود عمل کرد.

حاج‌علی‌اکبری تأکید کرد: برای مسیر پیش‌رو وحدت ملی و اهتمام بر تقویت وفاق ملی، قومی و مذهبی به عنوان خواسته رهبر معظم انقلاب اسلامی باید مورد تأکید باشد و در این زمینه خواص جامعه وظیفه مضاعف دارند.

امام جمعه موقت تهران گفت: با عنایت الهی هم اینک از همه قوای کشور صدای آرمان‌های انقلاب اسلامی به گوش می‌رسد که فرصت مغتنمی است و دشمن را زجر می‌دهد. مطالبه مردم از قوای سه گانه این است که قوی‌تر از همیشه زخم‌ها را ترمیم کنند و مبارزه با فساد را جدی بگیرند و به سیاست‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در همه بخش‌ها بازگردند و پای ولایت بایستند تا آینده سریع‌تر از آنچه فکر می‌کنیم در دسترس قرار گیرد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن مشهد پس از قرائت قطعنامه و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر پایان یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها