۴۴ سال افتخار/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان:

پایداری و مقاومت ملت ایران زمینه‌ساز بیداری در جهان اسلام است

«احمدی‌نیا» گفت: پایداری و مقاومت ملت بزرگ ایران زمینه‌ساز بیداری و تمدن‌سازی در جهان اسلام است.
کد خبر: ۵۷۳۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴ - 12February 2023
پایداری و مقاومت ملت ایران زمینه‌ساز بیداری و تمدن‌سازی در جهان اسلام است«مسعود احمدی‌نیا» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در خصوص حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: انقلاب اسلامی، چهل و چهارمین سالگی پیروزی خود را در حالی پشت سر گذاشت که دشمنان به هر ترفندی سعی در کم‌رنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی را داشتند، مسئولان، مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهر اصفهان در طليعه چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی متحد و يکپارچه و با گام‌هايی استوار و سرشار از بصيرت از عمق جان فرياد برآوردند و با اعلام وفاداری کامل نسبت به رهبر معظم انقلاب اسلامی و براعت از مشرکین پاسخ قاطع و کوبنده به اغتشاشگران و ایادی استکبار دادند.
 
وی با تبریک سالگرد چهل و چهارمین فجر انقلاب در سایه مقاومت و بصیرت ملت ولایی ایران عنوان کرد: بیست و دوم بهمن تجسم اراده و عظمت امام خمینی (ره) بزرگوار است. مردم اصفهان در این حماسه پرشکوه با زنده کردن یاد و خاطره شهیدان والامقام و به‌ یاد امام عظیم الشان، ایثارگران و سرداران گمنام ثابت کردند دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی با هیچ چیز عوض نخواهند کرد.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان تصریح کرد: ملت ایران باخلق حماسه‌ای بزرگ بر حضور بیگانگان در کشور خط بطلان کشیدند، گرچه دشمنان سعی باطل می‌کنند که انقلاب و پرچم‌دار بزرگ انقلاب را از یاد مردم ببرند.
 
احمدی‌نیا پایداری و مقاومت ملت بزرگ ایران را زمینه‌ساز بیداری و تمدن‌سازی در جهان اسلام دانست و یادآور شد: مردم عزیز اصفهان در مسیر شکوفایی انقلاب و وفاداری به ارزش‌ها  و آرمان‌های انقلاب اسلامی همیشه پیشگام و پیشتاز بوده است.
 
وی به نمایندگی از جامعه بزرگ ایثارگری استان ضمن تشکر از حضور حماسی مردم شهیدپرور اصفهان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن و چهل چهارمین سالروز پیروی شکوهمند انقلاب اسلامی که موجب سرفرازی ایران اسلامی و شکست دوباره دشمن شد: ابراز داشت: امید است با حضور حداکثری در تمام صحنه‌ها شاهد رشد و بالندگی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار