۴۴ سال افتخار/ با صدور پیامی صورت گرفت؛

قدردانی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

سردار «حیدرنیا» در پیامی از حضور حماسی مردم البرز در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد.
کد خبر: ۵۷۳۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴ - 12February 2023

قدردانی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمنبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، سردار «علیرضا حیدرنیا» فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، پس از حضور حماسی پرشور و باشکوه مردم که نماد اتحاد، همبستگی، اقتدار و سربلندی ملت شریف ایران بود، در راهپیمایی بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کرج، شهرستان‌ها و روستا‌های البرز مراتب سپاس و تشکر خود را در پیامی ابراز کرد.

در این پیام آمده است:

️ بسم الله الرحمن الرحیم

درود خدا بر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهیدان اسلام که امروز شاهد حضور حماسی و سرشار از شور و شعف مردم انقلابی استان البرز بودند.

️ شما مردم بصیر، فهیم، همیشه در صحنه و زمان شناس، با حضور حداکثری به جهانیان ثابت کردید که در راستای حفظ نظام و آرمان‌های خود با کسی تعارف ندارید، حافظ خون شهدا به خصوص شهید بسیجی مدافع امنیت سید روح الله عجمیان هستید و به عهدی که با معمار کبیر انقلاب اسلامی بسته اید، پایبند هستید.

در شرایطی که دشمن جنگ ترکیبی و ادراکی راه انداخته است، باید تحسین کرد و آفرین گفت به قدرشناسی، فرصت شناسی و حضور میلیونی شما مردم عزیز که بار دیگر با حضور خود با آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت کردید و با لبیک به فرمان، ولی امر مسلمین جهان حماسه‌ای پرشور رقم زدید و دشمنان اسلام را ناامید ساختید.

️ این حضور باشکوه و حماسی که برای همیشه خاری بر چشم دشمنان خواهد بود، تکلیف مسئولین را به مراتب سخت‌تر کرد و باید همه مسئولین با تلاش شبانه‌روزی و اقدام جهادی به این مردم عزیز خدمت کنند، چرا که ملت ایران شایسته بهترین‌ها هستند.

️‌اینجانب ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند متعال به نوبه خود از تمامی مردم فهیم و شریف استان البرز، به خصوص خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران، جوان‌ها و نوجوان‌های دهه هشتادی و نودی و همه افرادی که با حضور دلاورانه، حماسی و وحدت آفرین در راهپیمایی غرور آفرین یوم الله ۲۲ بهمن شرکت کردند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی همه مردم ایران ید واحده هستند و حضورشان در این جشن ملی باعث قوام و استحکام و هم افزایی بیشتر خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار