با حضور جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش؛

اولین یادواره‌ شهدا و جانبازان مدافع حرم ارتش برگزار شد

اولین یادواره‌ شهدا و جانبازان مدافع حرم ارتش با حضور امیر سرتیپ نعمتی در تیپ ۶۵ نیروهای ویژه واکنش سریع نیروی زمینی ارتش برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۳۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴ - 15February 2023

اولین یادواره‌ شهدا و جانبازان مدافع حرم ارتش برگزار شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، اولین یادواره شهدا و جانبازان مدافع حرم ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور امیر سرتیپ «نوذر نعمتی» جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ «عباس طایفه» رئیس هیئت مدیره انجمن خادمان شهدای مدافع حرم و جمعی از خانواده‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان مدافع حرم در تیپ ۶۵ نیروهای ویژه واکنش سریع نزاجا برگزارشد.

امیر نعمتی در این مراسم ضمن بازخوانی رویدادها و بیان خاطرات مأموریت‌های مستشاری ارتش در مقابل نیروهای تکفیری در سوریه گفت: مدافعان حرم با لبیک‌گویی به فرمان فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) هرآنچه که داشتند، برای تأمین امنیت کشور‌های منطقه تقدیم کردند؛ چرا که درس ایثار، شجاعت و ازخودگذشتگی را از عاشورا آموخته بودند و این مهم باعث شد که بتوانند توطئه‌های دشمنان را در نطفه خاموش کنند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: نشاط معنوی و روحیه سلحشوری در داوطلبان اعزام به سوریه، به وضوح دیده‌ می‌شد؛ به گونه‌ای که لحظه‌شماری می‌کردند تا هرچه سریع‌تر به این مأموريت مهم اعزام شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش مردم‌یاری ارتش در حوادث طبیعی نظیر سیل‌های لرستان و گلستان، زلزله‌ سرپل‌ذهاب و زلزله اخیر در خوی خاطرنشان ‌کرد: کارکنان غیور ارتش با حضور به‌موقع و مؤثر خود در بحران‌های مختلف کشوری، موجب شده‌اند تا همواره جان‌فشانی‌ها، فداکاری‌ها و خدمات ارزنده‌شان در این برهه‌های سخت بر تارک تاریخ بدرخشد.

جانشین فرمانده نزاجا عنوان کرد: تمام نیروهای ما اعم از کادر درمانی، مهندسی و نیروهای انسانی در خوی حضور دارند و خدمت‌رسانی به مردم عزیزمان ادامه دارد و تا زمانی که ستاد بحران کشور و ستاد بحران استان آذربایجان غربی این درخواست را داشته باشند، ما در خدمت مردم عزیزمان در منطقه زلزله‌زده خوی خواهیم بود.

در پایان این مراسم از خانواده‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان مدافع حرم ارتش تقدیر شد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار