وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در جمع خبرنگاران:

رشد ۵ برابری صادرات محصولات دفاعی/ جبهه مقاومت را تقویت می‌کنیم

امیر سرتیپ آشتیانی گفت: امسال تولید محصولات دفاعی در کشور حدود سه برابر و صادرات آن حدود پنج برابر نسبت سال گذشته افزایش داشته است.
کد خبر: ۵۷۳۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵ - 15February 2023

امیر آشتیانیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمد رضا آشتیانی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وزارت دفاع در مجموع نسبت به کار‌هایی که تا الان انجام داده است رشد قابل ملاحظه‌ای در همه ابعاد داشته است.

امیر آشتیانی افزود: حرکت‌هایی را که در وزارت دفاع ترسیم کرده‌ایم، حرکت‌های جهشی است که همه به نتیجه رسیده، به طوری که شرایط ما در حوزه دفاع و صنعت دفاعی شرایط بسیار ایده‌آلی است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح عنوان کرد: نیرو‌های مسلح ما با اقتدار از کشور محافظت می‌کنند و ما هم در حد توان خود، تلاش می‌کنیم که نیرو‌های مسلح را در ابعاد مختلف پشتیبانی کنیم.

سرتیپ آشتیانی اضافه کرد: هم به نیرو‌های مسلح و سایر جبهه‌ها کمک و آن‌ها را هم تقویت می‌کنیم که بتوانند به بحث دفاع کمک کنند.

وی همچنین درباره شناسایی عوامل عملیات پهپادی در اصفهان گفت: اینگونه اتفاقات، در بسیاری از کشور‌ها ممکن است که رخ دهد. دشمنان ما از روی ضعف دست به چنین اقداماتی می‌زنند و علت آن هم این است که نمی‌توانند پیشرفت‌های ما را تحمل کنند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح ادامه داد: اقتدار جمهوری اسلامی در نظام بین‌الملل به شکلی است که آن‌ها از سر ضعف و استیصال دست به کار‌های ایذایی از این دست می‌زنند که چندان مهم نیست و الحمدلله نتیجه‌ای هم نگرفته‌اند.

امیر آشتیانی افزود: نسبت به شناسایی عوامل این حادثه هم اقداماتی در حال انجام است که نتایج آن اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار