کمک‌های مردم لبنان و حزب‌الله وارد «حلب» شد

۲۷ کامیون و تریلی حامل کمک‌های مردم لبنان و حزب‌الله به زلزله‌زدگان سوریه، در قالب کاروانی وارد شهر حلب شد.
کد خبر: ۵۷۴۳۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲ - 19February 2023

کمک‌های مردم لبنان و حزب‌الله وارد «حلب» شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، در پی وقوع زمین لرزه مهیب در ترکیه و سوریه، ۲۷ کامیون و تریلی حامل کمک‌های مردم لبنان و حزب‌الله به زلزله‌زدگان سوریه، در قالب کاروانی امروز (یک شنبه) وارد شهر حلب شد و مورد استقبال استاندار این شهر قرار گرفت.

این کاروان شامل صد‌ها تن انواع مواد غذایی و دیگر مایحتاج مردم زلزله زده شمال غرب سوریه است که در اثر زلزله اخیر این کشور آسیب‌های فراوانی دیده اند.

چند روز پیش نیز یک کاروان کمک‌های مردم لبنان و حزب الله به لاذقیه رسید و این چندمین کاروان کمک‌های حزب الله و مردم لبنان به زلزله زدگان سوریه است.

نیرو‌های حزب الله لبنان در کنار ارسال انواع کمک‌ها به مردم زلزله زده سوریه، از همان ابتدای وقوع این حادثه به یاری آسیب دیدگان این زازله مهیب شتافتند و با بسیج امکانات خود انواع کمک‌ها را تاکنون به آن‌ها ارائه داده اند.

مردم لبنان و حزب الله در حالی کمک‌های خود را برای مردم زلزله زده سوریه ارسال کرده اند که این کشور نزدیک به چهار سال است در محاصره شدید و ظالمانه آمریکا قرار دارد و مردم لبنان روزگار سختی می‌گذرانند، ولی اخلاق کریمانه آن‌ها حتی در دوران سختی نیز فراموش نمی‌شود.

روز گذشته (شنبه) نیز کاروان کمک‌های مردم مظلوم و جنگ زده یمن به عنوان فقیر‌ترین کشور عربی راهی استان لاذقیه در شمال غرب سوریه شد.

حشدالشعبی و مردم عراق نیز تاکنون کمک‌های زیادی به مردم زلزله زده سوریه کرده اند. هم اکنون گروه‌های متخصص حشدالشعبی در زمینه‌های مختلف در حال امداد رسانی به زلزله زدگان سوریه هستند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار