رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

شبکه تربیتی صالحین ظرفیت بی‌بدیلی است

سردار «سلیمانی» گفت: مسیر تربیت نسل جوان مومن انقلابی پای کار، تنها از مسیر تربیت و تزکیه می‌گذرد و این وظیفه شبکه گسترده صالحین در کشور است که بدون تعارف یک ظرفیت بی‌بدیل و کم‌نظیر محسوب می‌شود.
کد خبر: ۵۷۴۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵ - 20February 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «غلام‌رضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفين در افتتاحیه اجلاسیه مجمع اساتید، فرماندهان و استادیاران شبکه تربیتی بسیج که امروز (دوشنبه) در مشهد برگزار شد، با تشریح اهمیت موضوع تعلیم و تزکیه اظهارداشت: مهم‌ترین و مبنایی‌ترین قرارگاه ما در سازمان بسیج قرارگاه تعلیم و تربیت می‌باشد که برگزاری این مجمع نشانه‌ی اهمیت این عرصه است.

وی افزود: باورمان این است مسیر تربیت نسل جوان مومن انقلابی پای کار، تنها از مسیر تربیت و تزکیه می‌گذرد و این وظیفه شبکه گسترده صالحین در کشور است که بدون تعارف یک ظرفیت بی‌بدیل و کم‌نظیر محسوب می‌شود و همه‌ی شبکه فرماندهی و مدیریتی در سپاه و بسیج مقوم و تقویت‌کننده آن خواهد بود.

اجلاسیه مجمع اساتید، فرماندهان و استادیاران شبکه تربیتی بسیج، با محوریت معاونت تعلیم و تربیت بسیج مستضعفین از اول تا سوم اسفند در مشهد با حضور اساتید و نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها، فرماندهان ۱۴  سپاه‌ استانی، مسئولین حوزه‌های نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه‌های استانی و سرشبکه‌های تربیتی بسیج در شهرستان‌ها در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار