مدیر حوزه علمیه خراسان:

سپاه پاسداران در مسیر تحقق اهداف نظام مقدس اسلامی ثابت قدم است

حجت‌الاسلام «خیاط» گفت: دلیل روشن دشمنی نظام سلطه با سپاه پاسداران، استمرار و ثبات قدم این نهاد مقدس در مسیر اهداف عالیه انقلاب و استحاله‌ناپذیری آن است.
کد خبر: ۵۷۵۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸ - 25February 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «علی خیاط» مدیر حوزه علمیه خراسان امروز (شنبه) در آیین جشن اعیاد شعبانیه در جمع نیروهای مسلح شهرستان‌های تربت‌حیدریه، مه‌ولات، زاوه و رشتخوار که به میزبانی مدیریت حوزه علمیه تربت‌حیدریه برگزار شد، اظهار داشت: سپاه پاسداران یکی از مولفه‌های مهم و محوری اقتدار نظام اسلامی است و به لحاظ برخورداری از پشتوانه مردمی، علاوه بر قدرتمندی و تولید قدرت، خواب را نیز از چشم دشمنان اسلام ربوده‌ است. به همین دلیل در چند ماه اخیر شاهد هجمه سنگین دشمن علیه نظام مقدس اسلامی و به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودیم.

وی در ادامه از این اقدام دشمنان به عنوان یک ملاک رفتاری یاد کرد و ادامه داد: هر کجا دشمن علیه یک نهاد هجمه سنگین و مداوم می‌کند نشان از عملکرد خوب و دقیق آن نهاد و عاصی شدن دشمن است.

مدیر حوزه علمیه خراسان به تاریخچه تأسیس سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: این نهاد انقلابی از لحظه تولد تا امروز چه در مبارزه با منافقان، چه در دوران دفاع مقدس و چه امروز در عصر سازندگی، همواره در خدمت اهداف انقلاب اسلامی است.

خیاط با اشاره به دلایل دشمنی نظام سلطه با سپاه پاسداران، یادآور شد: دلیل روشن این دشمنی‌ها، استمرار و ثبات قدم سپاه پاسداران در مسیر اهداف عالیه انقلاب و استحاله‌ناپذیری آن است.

وی دومین دلیل دشمنی استکبار جهانی علیه سپاه را قدرتمندی و تولید قدرت توسط این نهاد انقلابی دانست و خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران تا امروز در عرصه‌های مختلف نظامی، دفاعی، سازندگی علمی و تحقیقاتی، خواب را از چشم دشمنان ربوده‌ است.

مدیر حوزه علمیه خراسان سومین دلیل دشمنی علیه این نهاد را حضور همه جانبه سپاه در عرصه‌های سازندگی، حوادث و بلایای طبیعی، صحنه‌های سیاسی و محرومیت‌زدایی دانست که این حضور مستمر و فعال، سبب‌ عصبانیت دشمن شده‌ است.

خیاط تصریح کرد: گروه‌های تکفیری و داعش که سال‌ها توسط نیروهای امنیتی، اطلاعاتی آمریکا و اسراییل آموزش دیده بودند تا پایگاه‌های اقتدار ایران در منطقه را از بین ببرند، اما با حضور میدانی سپاه و سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی توطئه ترکیبی و چند لایه آن‌ها خنثی شد.

وی ادامه داد: امروز دیگر گزینه نظامی جمهوری اسلامی را تهدید نمی‌کند و این یعنی اقتدار که توسط نیروهای مسلح و به ویژه سپاه پاسداران به وجود آمده است و بر این اساس دشمن از مولفه‌های نظامی ناامید و به دنبال جنگ ترکیبی و شناختی است تا افکار نوجوان و جوانان را منحرف کند.

مدیر حوزه علمیه خراسان گفت: امروز، مهمترین میدان، عرصه جهاد تبیین است چراکه دشمن با سوء استفاده از ناآگاهی برخی نوجوانان و جوانان، قصد دارد دوران پهلوی را تطهیر کند.

خیاط افزود: شایسته است در قالب جهاد تبیین جنایت‌ها و خیانت‌های دوران پهلوی برای مردم و به خصوص نسل امروز، روشنگری شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار