حزب الله: مشکلات لبنان راه‌حل خارجی ندارد

در حالی که رئیس مجلس لبنان نسبت به عدم تاب آوری چند ماهه لبنان در مقابل مشکلات هشدار داد، یکی از مسئولین حزب الله تاکید کرد، مشکلات لبنان راه‌حل خارجی ندارد.
کد خبر: ۵۷۵۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳ - 25February 2023

حزب الله: مشکلات لبنان راه‌حل خارجی نداردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، نبیه بری رئیس مجلس لبنان اعلام کرد، کشورش تاب تحمل ماه‌های متمادی بن بست و مشکل را نداشته و راه‌حل از انتخاب رئیس جمهور آغاز می‌شود که می‌تواند اعتماد به نفس را به نهاد‌های کشور بازگردانده و کشور را به روند اصلی فعالیت خود خواهد برد.

او در ادامه تاکید کرد، منتظر نتایج آخرین تماس‌های داخلی صورت گرفته از یک سو، و تکمیل شرایط و اوضاع منطقه‌ای و بین المللی از سوی دیگر است تا بعد از آن گام بعدی را مشخص کند.

در این بین سید هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان اعلام کرد، لبنانی‌ها قادر به حل مشکلات خود هستند، اما شرط اول آن است که برخی از طرف‌ها به خارج و وعده هایش دل نبندند.

صفی الدین که در مراسم دهمین سالگرد شهادت مهندس حسام خوش نویس، رئیس هیئت ایرانی بازسازی لبنان حضور داشت تاکید کرد، راه‌حل مشکلات لبنان داخلی است و نباید به طرف‌های خارجی دل بست.

محمد رعد، رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت هم در همین مراسم کلید حل مشکلات لبنان را تفاهم داخلی عنوان کرد.

به گزارش المنار، رعد در مراسم دیگری هم تاکید کرد، حزب الله هرگز نخواهد پذیرفت که رئیس جمهور لبنن در خارج از مرز‌های این کشور تعیین شود.

انتهای پیام/۹۳۳

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار