سی‌امین جشنواره ملی قرآن دانشجویان امروز آغاز می‌شود

مراسم افتتاحیه سی‌امین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور عصر امروز در قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۷۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷ - 10November 2015

سی‌امین جشنواره ملی قرآن دانشجویان امروز آغاز می‌شود

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سیامین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور عصر امروز سهشنبه 19 آبانماه در شهر قم و به میزبانی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم آغاز به کار خواهد کرد.
مراسم افتتاحیه جشنواره سیام ملی قرآن دانشجویان کشور از ساعت 19 و با حضور برخی از مسئولان دانشگاهی کشور و نیز مسئولان استان قم برگزار خواهد شد.
این مراسم با حمل قرآن به روی صحنه توسط جمعی از خادمان آستان مقدس حضرت معصومه(س) آغاز خواهد شد و پس از آن نیز سیدجواد حسینی، قاری بینالمللی کشورمان به تلاوت آیاتی از کلامالله مجید خواهد پرداخت.
در ادامه این مراسم سرود ملی و مارش ویژه محرم توسط گروه موزیک سپاه استان قم نواخته خواهد شد و پس از آن نیز تیزر مسابقات پخش خواهد شد. پخش کلیپهایی از مراجع عظام تقلید بخش دیگری از این مراسم است.
سخنرانی حجتالاسلام والمسلمین احمد عابدی، رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم و نیز پخش کلیپ شهدای قرآنی فاجعه منا از دیگر بخشهای مراسم افتتاحیه این جشنواره است.
ارائه گزارشی از روند آمادهسازی مسابقات توسط علیاصغر شعاعی، دبیر جشنواره ملی قرآن دانشجویان در ادامه این مراسم خواد بود و پس از آن نیز گروه تواشیح میعاد استان قم به اجرای برنامه خواهد پرداخت.
پایان بخش مراسم افتتاحیه سیامین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور مداحی محمود ابرنجین، از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) خواهد بود.
یادآور میشود سیامین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور از امروز 19 آبان ماه و با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز خواهد شد و روز 21 آبانماه نیز با برگزاری مراسم اختتامیه پایان خواهد یافت.

منبع: ایکنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار