فرمانده قرارگاه ‌شمال‌غرب ‌ارتش:

توسعه و پیشرفت ایران در بعد تسلیحات نظامی حیرت انگیز است

امیر سرتیپ«حاجیلو» گفت: امروز توسعه و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران در بعد تسلیحات نظامی یک پیشرفت حیرت انگیز است.
کد خبر: ۵۷۵۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۹ - 27February 2023

توسعه و پیشرفت ایران در بعد تسلیحات نظامی حیرت انگیز است

امیر سرتیپ «علی حاجیلو» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌ غرب نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ارومیه، اظهار داشت: امروز توسعه و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران در بعد تسلیحات نظامی یک پیشرفت حیرت انگیز است و ما چه در تسلیحات انفرادی چه در ناوبری بالگردها و ناوچه ها و چه در بهبود عملکرد تانک‌ها و نفربرها سرآمد منطقه هستیم.

وی گفت: به حول قوه الهی توانایی ارتش جمهوری اسلامی در مقابله با تهدیدات نظامی دشمنان امروز در بالاترین سطح خود از ابتدای تاسیس ارتش در ایران است و با تکیه بر تجربیاتی که در دفاع مقدس کسب کرده اند توانسته اند پاسخگوی تهدیدات دشمنان باشند.

امیر حاجیلو تصریح کرد: توانایی نظامی ارتش جمهوری اسلامی چه در زمین، هوا، دریا و چه در پدافند به گونه‌ایست که دشمن حتی در مخیله خود نیز فکر تحدی و تعرض به کشور و مرزهای آن نمی تواند داشته باشد.

فرمانده قرارگاه ‌شمال‌غرب ‌ارتش افزود: امروز در اکثر حوزه های نظامی و علمی جمهوری اسلامی ایران جزو ۱۰ کشور برتر دنیا بوده که این مهم به برکت انقلاب اسلامی همت جوانان غیور این کشور رهبری حکیمانی فرمانده معظم کل قوا حادث شده است.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان در ایجاد تفرقه و اختلاف بین نیروهای مسلح یادآور شد: تا زمانی که وحدت بین این نیروها به رهبری ولی فقیه و نائب بر حق امام زمان حاکم است راه به جایی نخواهند بود.

وی درخصوص ضرورت لبیک گویی مسئولین به پیام رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در جهت رفع مشکلات و تنگناهای مردم نیز گفت: موضوع اقتصاد به دیدگاه مقام معظم رهبری امروز در اولویت اول کشور است در این بین اقتصاد درون زا و عدم گره زدن اقتصاد کشور به ماه ها و خاص و تمایلات کشورهای خارجی از تمام مواردی است که بارها مقام معظم رهبری به آن اشاره کرده اند لذا برهمه مسئولین واجب است با تمام تلاش خود بر حل این مشکلات همت گمارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار