رژیم صهیونیستی به ناتوانی در برابر ایران اذعان کرد

اندکی پس از رجزخوانی نتانیاهو علیه ایران، منابع وابسته به رژیم صهیونیستی به ناتوانی در برابر ایران اذعان کردند.
کد خبر: ۵۷۶۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲ - 01March 2023

رژیم صهیونیستی به ناتوانی در برابر ایران اذعان کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، به نقل از المنار، منابع وابسته به رژیم صهیونیستی به ناتوانی این رژیم در برابر ایران اذعان کردند.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع دیپلماتیک این رژیم اذعان کرد که این رژیم آماده اقدام خصمانه علیه ایران نیست.

این منبع دیپلماتیک صهیونیست اذعان کرد: در نبرد سیف القدس در سال ۲۰۲۱ ذخایر موشک‌های گنبد آهنین را تمام کرده است.

چندی پیش «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر مکلف به تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی در یاوه گویی‌های خود در گفتگو با شبکه تلویزیونی «Alarabya News» مدعی شد که رژیم صهیونیستی حتی بدون اطلاع واشنگتن، تأسیسات اتمی ایران را هدف قرار می‌دهد.

وی مدعی شده بود: ما هر اقدام ضروری برای منع ایران از دستیابی به تسلیحات اتمی را انجام خواهیم داد، حتی اگر این اقدام بدون اطلاع واشنگتن اجرایی شود. در گذشته نیز رژیم صهیونیستی اقداماتی یکجانبه را علیه ایران انجام داده، چون اگر برای بدست آوردن موافقت آمریکا تلاش می‌کردیم شاید در این امر توفیقی پیدا نمی‌کردیم. اگر ما به آن‌ها (آمریکایی‌ها) بگوییم که در آستانه انجام چنین اقدامی هستیم، می‌گویند که ما مخالفیم و در این صورت است که درگیری مستقیم میان دو طرف ایجاد می‌شود. این امکان نیز وجود دارد که رایزنی با آمریکایی‌ها موجب افشای اقدامات ما از سوی واشنگتن پست و نیویورک تایمز شود، مسأله‌ای که باعث ارسال هشداری زودهنگام به ایران و لغو تدابیر طراحی شده اسرائیل، می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار