امام جمعه کازرون:

بحث گرانی‌ها سیاسی و توسط دشمن طراحی شده است

حجت الاسلام والمسلمین «صباحی» گفت: بحث گرانی‌ها کاملا سیاسی است و صحنه گردان گرانی‌ها نیز خود دشمن است.
کد خبر: ۵۷۶۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶ - 03March 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، حجت الاسلام والمسلمین «محمد صباحی» امام جمعه کازرون در خطبه امروز 12 اسفند ماه در کازرون اظهار داشت: بحث گرانی‌ها کاملا سیاسی است و صحنه گردان گرانی‌ها نیز خود دشمن است.

خطیب نماز جمعه امروز کازرون ابتدا بیان کرد: خدمات بسیار ارزشمند کمیته امداد در درمان، تهیه جهیزیه، وام‌های اشتعالزایی، تسهیلات، مستمری‌ها و رسیدگی به نیازمندان به نحو احسن صورت می‌گیرد که جای تقدیر و قدردانی دارد.

امام جمعه کازرون ضمن‌ تقدیر از تلاش نیروهای امنیتی و اطلاعاتی  گفت: دشمن در سرعت و توان‌ نیروهای امنیتی  همه حوزه‌ها و نهادها ناکام‌ مانده است.

وی گفت: به برکت اقتدار نیروهای امنیتی همه نهادها و حوزه ها توطئه‌های دشمن خنثی شده است و ایران‌ جزیره‌ای امن در دریای پرتلاطم این روزگار است و باید قدردان زحمات و تلاش های آنان باشیم.

وی افزود: نیاز مردم‌ بیشتر از تلاش کمیته امداد است، بنابر این هرکدام از ما باید یک کمیته امداد کوچک در فامیل، محله یا شهر خودمان باشیم‌ که نتیجه این مهم فراوانی خیر و برکت در زندگی است.

صباحی ضمن‌ اشاره به اغتشاشات، تنش‌ها و تحریکات بین‌المللی در ماه‌های اخیر و شکست دشمن گفت: بحث گرانی‌ها کاملا سیاسی است و صحنه گردان گرانی‌ها نیز خود دشمن است.

وی با تایید شکست دشمن تصریح کرد: ورود دشمن‌ پس از ناکامی‌های اخیر در حوزه اقتصادی است که نتیجه آن قیمت غیرواقعی کالاها است.

وی ابراز امیدواری کرد:  با نیت خیر مردم‌ ولایت‎‌مدار و انقلابی، عنایت شهدا، دعای خیر مردم و رهبری رهبر خردمند در این صحنه نیز دشمن ناکام‌ خواهد ماند و وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم  تغییر خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار