همزمان با ولادت امام زمان (عج)؛

کتاب صوتی «نگاهی به نظریه انتظار» منتشر شد

همزمان با ولادت امام زمان (عج) کتاب «نگاهی به نظریه انتظار؛ در اندیشه حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی)» به صورت صوتی منتشر شد.
کد خبر: ۵۷۷۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱ - 09March 2023

کتاب صوتی «نگاهی به نظریه انتظار» منتشر شدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، همزمان با ولادت امام زمان (عج) کتاب «نگاهی به نظریه انتظار؛ در اندیشه حضرت آیت‌الله‌ العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی)» به صورت صوتی و رایگان منتشر شد. این کتاب نخستین بار سال ۱۳۹۸ توسط انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده است.

کتاب «نگاهی به نظریه انتظار» شامل دسته‌بندی مطالب مربوط به انتظار فرج حضرت بقیةالله الاعظم (عج) است که در طول سال‌ها در بیانات رهبر معظم انقلاب مطرح شده است. در این کتاب سعی شده اهم مطالب مد نظر حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در رابطه با مقوله انتظار فرج، در قالب هشت فصل به خواننده عرضه شود.

مباحثی همچون بررسی نظریه انتظار فرج و ارتباط آن با فلسفه سیاسی شیعه امامیه و حکومت اسلامی، تبیین عدالت به عنوان شاخص اصلی مباحث مهدویت، شرایط تحقق فرج نهایی، وظایف منتظران فرج، ارتباط مسئله انتظار فرج و امر مهم تشکیل حکومت اسلامی از دیدگاه آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در این کتاب مطرح شده است.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار