اجرای ویژه برنامه‌های ماه محرم و ایجاد فضایی عاشورایی در جنوب تهران

شهردار منطقه 16 تهران از برگزاری ویژه برنامه‌های ماه محرم و ایجاد فضایی عاشورایی در این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۵۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۹ - 07November 2013

اجرای ویژه برنامه‌های ماه محرم و ایجاد فضایی عاشورایی در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، محسن اسدی، شهردار منطقه 16 تهران گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم، در محلات 9 گانه منطقه برپایی خیمههای معرفت، برگزاری نمایشگاه آثار کتاب و پاسخ به شبهات در ماههای محرم و صفر در مراکز فرهنگی را در دستور کار داریم.

وی افزود: هدف از برپایی این خیمهها تبیین و پاسخگویی به سؤالات شهروندان بوده که در دهه اول محرم و صفر در نواحی ششگانه این منطقه برپا میشود.
 
اسدی همچنین تصریح کرد: در ساحت کربلا، شب شعر عاشورایی در نواحی ششگانه نیز در دهه محرم برگزار خواهد شد.
 
وی در ادامه عنوان کرد: برگزاری برنامه شوق حضور و مراسم تعزیه خوانی با هدف احیای آئینهای عزاداری و پخش فیلم کوتاه عاشورایی در نواحی ششگانه با مشارکت بسیج شهری از دیگر برنامههای این منطقه است.
 
شهردار منطقه 16 در ادامه به برنامههای دیگر منطقه در ماه محرم اشاره و تصریح کرد: برنامه مادران صبر و بانوان عصمت به منظور تجلیل و تکریم از بانوان آزاده و همسران ایثارگران شهدا و جانبازان در منطقه برگزار میشود.
 
اسدی به برنامههای فرهنگی ماه محرم اشاره و عنوان کرد: برگزاری نمایش عکس مکه، مدینه و حرم رضوی و برگزاری کنگره سرداران و 3500 شهید منطقه با همکاری سپاه ناحیه شهید رجایی و "بنیاد شهید و امور ایثارگران" و اداره فرهنگی از جمله برنامههای ماه محرم در این منطقه است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم سخنرانی و زیارت عاشورا در ساختمان مرکزی و نواحی ششگانه و دیدار مسئولان شهری با خانوادههای معظم شهدا و ایثارگران از دیگر برنامههای محلات 9 گانه این منطقه است که در دوران ماه محرم برگزار خواهد شد.
نظر شما
پربیننده ها